SvennAndre Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tipper det blir at jeg kjører meg ihjel på en GSXR 1000 en Aprilia RSV 1000 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 RSV Mille Jeg vil ha en NINJAH 900. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 kamikaze inn i stortinget med rullatoren min på 100 års bursdagen min Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Skal bli verdens største navn innen metal og så drikke meg gal på altfor sterk absinth og skyte meg så jeg blir udødelig. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Zyklon: jeg er isåfall første medlem i fanklubben din, så er du udødeliggjort nå! Edit: Tror forresten at jeg dør av kreft, som alle andre med livsstilssykdommer Endret 13. mars 2005 av Tante Pose Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har ingen anelse. Dette er et spørsmål omtrent 99% ingen kan svare på. Uansett, så hadde jeg ikke ville vite hvor tid jeg skal dø, hvor og hvordan. Ikke godt å si mao. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 At noen poster bilde av Erna Solberg i Babethreaden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Regner av en eller annen grunn med at jeg kommer til å dø av kreft (ikke det at noen i familien min har det, mne jeg bare tror at jeg kommer til å få det). Ellers håper jeg at jeg dør veldig gammel, fortsatt gift med mitt livs kjærlighet også kan vi gjerne dø samtidig ( lite sannsynlig men det er lov å drømme ) Mye som ordner seg med gamle biler og lyktestolper f.eks. Om sjebnen ikke vil det, så kan ting alltids arrangeres! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 At noen poster bilde av Erna Solberg i Babethreaden Hehe! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Orker ikke å tenke så langt frem, angående den tingen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kræsje med bil, tryne på ski eller selvmord (seppuku-style). Ihvertfall det som ser mest sannynlig ut nå for tiden... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tror jeg går for alzheimer etterfulgt av alderdom. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har ingen planer om å dø i sotteseng. Tar forhåpentligvis kvelden når jeg surfer en litt for stor bølge. Eller under ett eller annet sexuelt eksperiment. Eller... snowboard er kanskje det mest sannsynelige uansett: så lenge det ikke blir sotteseng så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Om dagen så frykter at jeg blir knust av en lastebil, pga mine dårlige vinterdekk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg kommer til å dø av latterkrampe. Garantert. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har bare "på følelsen" at jeg kommer til å avslutte min trøstesløse tilværelse i trafikken på en eller annen måte. Vet ikke helt hvorfor; jeg kjører ganske trygt og ordentlig i en relativ sikker Mercedes, men det er jo farlig å være fotgjenger også... Ikke akkurat noe jeg går rundt og grubler på. Det som skjer, skjer jo. Dessuten tror jeg ikke på noe forutbestemt "skjebne" eller spådommer eller slikt, så da er jeg jo like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå