eKoFiSK Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm... må vel bli at jeg blir truffet av en dødelig... svamp? Eller kanskje kakeskje er mordvåpenet Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 heter svampen bob? da er det forståelig Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 heter svampen bob? da er det forståelig SpongeBob! :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm... må vel bli at jeg blir truffet av en dødelig... svamp? Eller kanskje kakeskje er mordvåpenet Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kreft etter alt for mye sigarettsuging? Håper ikke det. Vil heller dø på en fin måte, enten sovne inn eller dø mens jeg gjør noe jeg elsker. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg tror jeg vil dø av en sinnsjuksdom. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg kommer nok til å daue enten av idioti, dumdristighet, selvmord, lungekreft, kreft, aids eller det som kommer først. kanskje en kule Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg tipper jeg dør i militæret. Enten skutt i aktiv tjeneste eller dør i en fallskjermsulykke av et eller annet slag. Håper bare ikke jeg drukkner. Det høres så ille ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tja, ingen genetiske defekter i familien. De eldste lever til over de 90 før de stryker med, så jeg holder en knapp (og håper) på alderdom, omringet av dippedutter og plasmaskjermer. Og familie og venner, såklart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg blir "assassinated" sånn som Kennedy, og vil leve for alltid i andres hjerter. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har tenkt meg om, og jeg tror at jeg kommer til å dø i en bensinulykke.... helt sikkert! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Gidder ikke å bli gammel, det ser så fælt ut vil ikke ligge i en seng og kjeda meg Derfor skal jeg dø i ett rekordforsøk, jeg skal gjøre noe meget tullete og komme i guiness rekordbok. Hvis jeg overlever kan det hende at jeg tjener penger på berømelsen og da kansje jeg vil leve lengre alikavel ^^ se..... jeg vinner uansett Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Forhåpentligvis: Latter Men kommer nok til å dø av noe hjerterelatert eller kreft Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tipper det ender med hjertesvikt under sex med en 50 år yngre undertøysmodell Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 får nå nesten håpe at jeg dør av noe som ikke er helt vanlig ... alder er jo bare kjedelig Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ha! Jeg skal ikke dø! Den dagen døden banker på døra, skal jeg se til å jule han opp! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg blir "assassinated" sånn som Kennedy, og vil leve for alltid i andres hjerter. Kennedy lever i alle fall ikke i mitt hjerte. -------- sablabra: Godt sagt :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Regner av en eller annen grunn med at jeg kommer til å dø av kreft (ikke det at noen i familien min har det, mne jeg bare tror at jeg kommer til å få det). Ellers håper jeg at jeg dør veldig gammel, fortsatt gift med mitt livs kjærlighet også kan vi gjerne dø samtidig ( lite sannsynlig men det er lov å drømme ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg kommer til og dø av kjærlighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå