ZkedaR Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Håper jeg dø av hjerteinfarkt på en strippeklubb i en alder av 86 år, og i full vigør med ei dame Mangel på humor? I såfall: Nothing to see here, please move along! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tipper jeg dør i et bilkrasj eller av hjerteproblemer. Fattern har angina, men har fått operert inn ei ny åre fra beinet, så ham går det bra med ei stund enda. Siden han har angina, regner jeg også med og få det når jeg blir gammel. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dør vel av lykkerusen under vinning av full lottojackpot på 10 mill. når jeg litt over 80. år. Neida, dør sikkert av kreft, bilkrasj, fall eller alder. Kanskje av forurensing... dunno! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Håper jeg dø av hjerteinfarkt på en strippeklubb i en alder av 86 år, og i full vigør med ei dame hehe, det hørtes ut som en ganske fin død synes jeg jeg har planlagt å byne å ta masse narko og jævelskap når jeg blr gammal jeg, så jeg kan jo dø av en overdose også. jeg har også tenkt tanken rullestol med para (stoooort maskingevær) inn på et kjøpesenter/pentium fabrikken/homsebar eller lignende helt til snuten kommer og skyter meg :!: PS. hvis du ikke skjønte at para ideen var en spøk, er det ingenting å se her Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hva tipper du at du dør av? - vedder på at min egen datamaskin vil være min sikre død... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hjerteproblem etter for lite mosjon, eller at kroppen min stivner etter for lenge netter på stolen. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg kommer til å dø .. i en bil .. eller en MC .. Håper hvertfall jeg ikke dør på noen 50cc, det er ikke mye verdig død! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Må få legge til: Kommer muligens til å dø av å ramle ned en trapp med pcen oppå meg når jeg skal til/fra et lan... Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kommer nok til å dø av at jeg får røde hunder eller meslinger i en alder av ca 40-50 år... Har enda ikke hatt det og er 15, og har hørt at det er farligere jo eldre man blir. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kjedsomhet, 5 minutter. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg kjører med stor fart på en motorvei, gjerne noe Autobahn eller liknende. Det kommer en ausfahrt, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ta av eller ikke. Jeg bestemmer meg for å ikke ta av, men ombestemmer meg i siste liten. Well. Jeg klarer ikke å svinge fort nok, og det siste jeg ser er en haug med gule tønner som det spruter vann ut av. Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 hageslangen spiser meg eller leseløven sluker meg!!! det må være det værste Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 fallskjerm ikke løser seg ut helt, men jeg overlever fallet. så ligger jeg på sykehus i smerter i 2 måneder før jeg dør dær. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) spise 50 lilla tomater på en halv time ? btw: vis man er kjilen så tror jeg man kan dø vis man blir kjillet for lenge. Endret 12. mars 2005 av expoke Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 h4dde ikke tenkt å dø....... men jeg blir vel A-bomba av USa Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tja, det må vel være at døden innhenter meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå