Carl M Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 kreft eller hjerteproblemer Ditto! Når? -Når jeg er sånn rundt 35 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mest sannsynlig hjerteproblemer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kreft. Garrantert. Brystkreft er arvelig og muttern..jah..det blir kreft. for et par år siden fikk jeg høre at noen forskere hadde funnet en "forbinnelse" mellom brystkreft og prostatakreft (hvis moren har brystkreft er det en økt mulighet for at sønnene risikere å få prostatakreft). i mutters sin familie er det arvelig med brystkreft (omtrent "alle" kvinnene i hennes familie har hatt brystkreft) mens det i fatters sin familie er arvelig med prostatakreft (bestefaren min fikk prostatakreft som spredte sge til andre deler av kroppen og døde senere av dette). så jeg føler meg ganske sikker på å få kreft en eller flere ganger iløpet av livet.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vi må starte en klubb. Hw.no cancer foundation Lenke til kommentar
Irons Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 kreft, samtlige i familien, på begge sider har dæva av det... Når en eller gang, ikke i dag.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg dør av kreft, det bare vet jeg. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg håper at døden er veldig fjern, og at jeg dør i stillhet hjemme i sengen min. Jeg tror jeg kommer til å dø av alderdom. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tror jeg kommer til å dø av alderdom, eventuelt selvmord hvis jeg skulle bli rammet av demens... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kreft, Annen sykdom, eller rett og slett i trafikken! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 tror det blir en nartulig død, nemlig alderdom. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hjernesvulst, kreft (ligger til familien), eller i en bilulykke. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mest sannsynlig på den vanlige måten. Altså banket med balltre, øks og slåsshansker, dyppet i syre, fôret med kjøttetende bakterier, skrelt med ostehøvel, viklet inn i rusten piggtrå, trukket etter en bil rundt om i Bergen sentrum på 17.mai mens folk kaster glassflasker, kniver og brostein. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dårlig kosthold og lite mosjon, hva nå enn det måtte føre med seg. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 kreft blir nok min bane... totalt 75% sikkert.... ellerno... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig sikker på at jeg dør av hjerteproblemer, kreft eller i en ulykke som trolig er hovedsakelig selvforskyldt. Det er ikke sånn at jeg prøver å oppnå noen av alternativene, jeg bare "vet" det kommer til å bli sånn. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg kommer til å bli skutt. Det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Trolig dør jeg av selvmord, da jeg frykter å bli gammel Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Blir nokk skutt under et oppdrag i hæren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå