Gå til innhold

Hva tipper du at du dør av?

Paull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kreft. Garrantert. Brystkreft er arvelig og muttern..jah..det blir kreft.

for et par år siden fikk jeg høre at noen forskere hadde funnet en "forbinnelse" mellom brystkreft og prostatakreft (hvis moren har brystkreft er det en økt mulighet for at sønnene risikere å få prostatakreft).

i mutters sin familie er det arvelig med brystkreft (omtrent "alle" kvinnene i hennes familie har hatt brystkreft) mens det i fatters sin familie er arvelig med prostatakreft (bestefaren min fikk prostatakreft som spredte sge til andre deler av kroppen og døde senere av dette).

så jeg føler meg ganske sikker på å få kreft en eller flere ganger iløpet av livet....

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig på den vanlige måten. Altså banket med balltre, øks og slåsshansker, dyppet i syre, fôret med kjøttetende bakterier, skrelt med ostehøvel, viklet inn i rusten piggtrå, trukket etter en bil rundt om i Bergen sentrum på 17.mai mens folk kaster glassflasker, kniver og brostein.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig sikker på at jeg dør av hjerteproblemer, kreft eller i en ulykke som trolig er hovedsakelig selvforskyldt.

Det er ikke sånn at jeg prøver å oppnå noen av alternativene, jeg bare "vet" det kommer til å bli sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...