souljah Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har nettopp reinnstalert windows xp service pack 2, men jeg har problemer med å få min Lacie 160GB usd disk til å fungere.. I enhetsbehandling står det bare at "driverene for denne enheten er ikke installert [kode 28] og at jeg må ta å installere driverene på nytt... Men når jeg prøver å gjøre dette (bruker den disken som fulgte med hardisken) får jeg beskjed om at det oppstod en feil under installasjonen av enheten, ugyldige data Er det noen her som har vært borte i denne problemstillingen.. og har en ide om hvordan løse den? tusen takk Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prøv å slett SP2 om det går. Mye utstyr jeg har som sluttet å "virke" da jeg installerte SP2 Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prøv å slett disken fra enhetsbehandling og restart. Kanskje det kan hjelpe. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) har prøvd å avinnstallere disken i enhetsbehandling, men likevel får jeg fortsatt samme problem/feilmelding neste gang jeg plugger den til.. "driverene for denne enheten er ikke installert [kode 28]" det er et mysterie for meg.. også når jeg plugger den inn "første gang" etter avinnstallering, så kommer jeg til veiviser for funnet maskinvare da får jeg beskjed om å sette inn cd'n som maskinvaren ble levert med, så jeg setter den inn følger innstruksjonene.. men det ender på samme måte hver gang, "ugyldige data" og jeg mislykkes i å få innstallert en driver for disken.. Endret 11. mars 2005 av souljah Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har du prøvd andre USB porter på maskinen? Har du prøvd disken i en annen PC? Bare for å være sikker på at det ikke er disken. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 har prøvd alle usb portene, men har dessverre ikke ennå hatt anledning til å teste den mot andre PC'er, skulle gjerne ha gjordt det, men får nok ikke mulighet til det før lørdag/søndag.. så inntil videre så får jeg prøve å sjekke andre muligheter først, men det hadde jo vært veldig greit å kunnet plugget disc'n en annen PC bare for å være mer sikker.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Forresten. Har du andre USB produketer som fungerer fint? Helst enheter som benytter seg av USB2. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 har usb bla en mx1000 usb mus som fungerer helt fint... men den er vel gjerne usb 1.1 når det gjelder usb 2.0 så har jo alt fungert helt fint tidligere før reinstallasjonen av windows... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå