Vandahl Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Va på LAN i helga og lasta ned masse forskjellige ting, når eg dro defra hadde eg ca 25% ledig plass igjen.. Det som e problemet e at no jobbe harddisken hardt uansett ka eg gjør... Ka som kan være galt? har defragmentert og alt sånt Endret 15. mars 2005 av Vandahl Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har det samme problemet her av og til. Når jeg spiller WOW, så leser den av disken ganske ofte, så det lagger noe jævelig av og til.Er til og frike av nesten..hehe Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 lurte på om det kunne være begynnelsen på slutten for hd'en min Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 endra bare overskrifta på det innlegge her... har no funne ut at hardisken må leveres tilbake, og så ska eg få en ny på garantien... men korsn ska eg kunne ta vare på alt eg har på diskan no?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå