Alfa Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Da var den kommet i hus, 778 i sølv Den har bare stått på noen timer nå men første inntrykket er wow for en skjerm. Har ikke prøvd alle innstillings mulighetene men rett utav boksen har den praktfulle farger, og ikke for skarp men meget naturlig og behagelig sjermbilde. Baklys ? kan se litt antydninger under oppstart hvis jeg ser litt på skrå Lastet ned noen HDfilmer for og teste, kan ikke si noe annet en praktfult. Er ikke noen spiller men prøvde litt og for meg så det bra ut. Så får vi se når HW får testet den om di er like som meg. PS. det var ikke så hakkende gæren lyd på di innebyggede høytalerne heller Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Stemmer det at skjermen ikke har sRGB standard innstilling ? Arne M Endret 11. mars 2005 av Arne M Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Stemmer det at skjermen ikke har sRGB standard innstilling ? Arne M Nei det stemmer ikke du kan velge mellom - Costom - sRGB - Text - Picture - Movie Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Eizo er kvalitet til fingerspissen Hvordan er den på etterslepet? Vet at alt annet er knallbra på den Grattis:fun: Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Eizo er kvalitet til fingerspissen Hvordan er den på etterslepet? Vet at alt annet er knallbra på den Grattis:fun: Prøv det litt i Bubble Trouble, kom ikke lenger en di to først brettene men kunne ikke se noe etterslep verken av den gule eller den grønne ballen Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Eizo er kvalitet til fingerspissen Hvordan er den på etterslepet? Vet at alt annet er knallbra på den Grattis:fun: øyvind. denne eller 788 til world of warcraft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå