proidus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Etter å ha brukt Advanced System Optimizer til å fikse på instillingene i windows, begynte programmer å ikke fungere, så jeg brukte "restore" funksjonen. Den krevde at jeg startet maskinen på nytt for å kunne gjenopprette registeret. Da jeg gjorde det og prøvde å logge inn som vanlig, kom startlyden.... og så.... ingenting... bare en øredøvende stillhet... jeg prøvde universaltastekombinasjonen ctrl+alt+delete og valgte å starte explorer.exe... startlinja kom da frem i 1/10 sekund, men forsvant igjen. Jeg prøvde å starte Advanced System Optimizer på samme måte, men nå skjedde det samme.... Hva skal jeg gjøre?! *desperat* Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Reparer installasjonen. Sett inn XP cd'en ved oppstart og velg repair etter lisensavtalen (ikke den første gangen du får spørsmål om det). Installasjonen søker da etter tidligere Windows XP installasjoner og når den finner en så trykk R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå