Gå til innhold

OCZ EL PC-3200 Platinum Rev. 2

Anbefalte innlegg

Om du vil, så kan jeg grave fram flere som har klart 300+ med dual channel oxo, og d med samme brikke seff :p

Pointet mitt er at du neppe har gjort testen bra nok før du la den ut, 280 2T er rett og slett dårlig, samme hvilken plattform. Klarer jo 275x9 1T med to stikker, og d på 754 :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du vil, så kan jeg grave fram flere som har klart 300+ med dual channel oxo, og d med samme brikke seff

Jeg vil gjerne vite alle relevante opplysningene om brikkene.

Vurderer selv å kjøpe dem, så alle tips taes imot med takk. :yes:

Lenke til kommentar

Oppdatering: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=13693&side=3

Selve artikkelen er nå oppdater med de siste resultater.

For etter uendelig mange rare problemer med hovedkortet mitt(MSI K8N NEO2 Plat.), fikk jeg til slutt 1T stabilt på en ok hastighet.

282MHz - 2,5-3-3-7 1T 2,75V - CPU-Z

Noe som ga en betydlig økning i Sandra og alt annet jeg har testet hittil :)

Sandra

Har satt inn en OCZ DDR Booster nå for å teste videre, men 1T ser ut til å være litt problematisk for hovedkortet mitt. Det må testes mer for å verifiserer, men det meste tyder på hovedkortet, da jeg alt har testet med 3 prosessorer.

Jeg klarer derimot over 300MHz DC stabilt med 2,5-3-3-7 2T @ 3.1V?!

Men på grunn av alle problemene det er med MSI kortet mitt, så skal jeg se om vi ikke klarer å få tak i et NF4 DFI kort snarest. Jeg er nemlig blitt mer og mer sikker på at hovedkortet holder meg tilbake, og jeg er ikke minst bare dritt lei alle problemene det har!

Skal holde dere videre oppdater om det skulle skje noe. :)

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar

Hei!

Driver å lurer på å kjøpe meg disse OCZ VX3200 brikkene til mitt IC7-MAX3 hk. Er litt i tvil om hovedkortet klarer å levere nok strøm til disse brikkene? Har lest om mange som måtte volt-modde kortet for å få det stabilt over 2.9+ volt?! Et dette et faktum? Vil disse brikkene fungere om jeg ikke voltmodder kortet? Har planer om å fsb-klokke litt :p

..:: Sygard ::..

Lenke til kommentar
Hei!

Driver å lurer på å kjøpe meg disse OCZ VX3200 brikkene til mitt IC7-MAX3 hk. Er litt i tvil om hovedkortet klarer å levere nok strøm til disse brikkene? Har lest om mange som måtte volt-modde kortet for å få det stabilt over 2.9+ volt?! Et dette et faktum? Vil disse brikkene fungere om jeg ikke voltmodder kortet? Har planer om å fsb-klokke litt :p

..:: Sygard ::..

OCZ VX (UTT) er ikke så bra til p4, les litt erfaringer på xtremesystems.org så ser du. Du kan bruke DDR booster men da må du ta en VTT mod eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...