Eulogy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Bare prøv å hold deg saklig istedenfor, du. Lenke til kommentar
fetter`n Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Heisann! Er forbannet saklig! Er det alle andre som er det? Men shit la gå, eg er ikke ute etter å krangle med noen. La no denne karen få handle der han vil uten at dere skal henge ut alle som svindlere og annet pakk, berre fordi selger kan tilby noe dere ikke forstår!!! mvh Fetter?n Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har solgt fleire HP bærbare pcer, og har gode erfaringer med support. Og den dv1045 er ein pc eg hadde kjøpt om eg hadde trengt pc no.. Den er snaksy =) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Og når det gjelde garantien for den som lurte på det, så så har eg aldri hatt problem med den. Hadde et problem en gang med maskinen min, ringte HP og gav opp serienummeret under pc. Fikk da et sendingsnummer av dei, sendte inn pc og en liten uke etterpå kom pc ferdig fikset levert på døren. Kaller ikke det å ha et problem med en eventuell garanti, dette er ordentlige maskiner med samme garanti som om du hadde kjøpt maskinen hvor som helst!!! Det er jo flott det. Bare litt nysgjerrig på hva man gjør ved slike ting som reklamasjon og slikt jeg, hvor du må kunne vise hvilken forhandler du har brukt. Siden det er snakk om spørsmål som har interesse for de som vurderer å kjøpe av denne fyren, er det da ikke så merkelig om man kan ønske seg svar på forumet. Men for all del, de som ønsker å handle av ham må da få lov til det. Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ta det med ro gutter, jeg har allerede handlet maskinen gjennom komplett. Funker helt flott forresten. Takk for all hjelp. Ps. Uansett hvor mye godt du sier om denne "forhandleren" fetter`n, så hadde jeg aldri, aldri kjøpt maskinen gjennom han. Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Til dere som har bærbar hp som er i dv-serien eller noe i den duren; er tastaturet deres litt "løst i fisken" på venstresiden? Min gir en del etter der bare jeg er så vidt borti. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg kan ikke huske at min dv maskin var noe slapp i fisken. Sjekk ut forumet www.dv1000forums.com hvis du trenger hjelp eller tips om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå