Gå til innhold

Ny bærbar på gang. (HP, Pentium M, med god skjerm)

huf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det integrerte grafikkortet klarer helt fint å kjøre Anarchy Online.

OK. Vet du noe mer om hva det klarer/ikke klarer?

Dersom du har tenkt å spille det aller nyeste og råeste bør du gå for en maskin med bedre grafikkort enn Inter Extreme. Men til Anarchy Online, og opp til Call of Duty serien tenker jeg innen krav, vil du klare deg fint med en dv1170.

Dersom du skal ha HP-maskin, og vil ha råd om hvilken, så kan du ringe 815 62070 og snakke med pre-sales. De hjelper til med å finne riktig maskin for deg. Og de prøver ikke å selge deg noe dyrere enn du trenger, siden de ikke tjener noe på salget uansett :p

Lenke til kommentar

Heisann!

Vil anbefale "HUF" å sjekke denne linken før du handler deg en HP DV1190 andre steder. :yes:

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=11848

Her hvor jeg bor er det mange som har spart seg noen kroner ved å handle hos denne personen, og han er dønn seriøs, aldri noe tull. Skulle det vere noe gale så ordner han oppi det med en gang. :thumbup:

Maskinene er selvsagt helt nye og uåpnet.

Har selv kjøpt en slik HP DV 1190 med denne karen og eg er kjempefornøgd med både servicen og maskinen. Angrer ikke et sekund. Så viss du ikke alt har bestillt deg denne pc en annen plass, ville eg vurdert å bestille den herfra viss eg var deg. Da sparer du en del penger som du kan bruke til andre innvesteringer, slik tenker ihvertfall eg... :dribble:

Lykke til med kjøpet av ny pc!!! :D

Mvh

Fetter`n

Lenke til kommentar
Heisann!

Vil anbefale "HUF" å sjekke denne linken før du handler deg en HP DV1190 andre steder. :yes:

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=11848

Her hvor jeg bor er det mange som har spart seg noen kroner ved å handle hos denne personen, og han er dønn seriøs, aldri noe tull. Skulle det vere noe gale så ordner han oppi det med en gang. :thumbup:

Maskinene er selvsagt helt nye og uåpnet.

Har selv kjøpt en slik HP DV 1190 med denne karen og eg er kjempefornøgd med både servicen og maskinen. Angrer ikke et sekund. Så viss du ikke alt har bestillt deg denne pc en annen plass, ville eg vurdert å bestille den herfra viss eg var deg. Da sparer du en del penger som du kan bruke til andre innvesteringer, slik tenker ihvertfall eg... :dribble:

Lykke til med kjøpet av ny pc!!! :D

Mvh

Fetter`n

Du er kanskje han som selger den på bruktmarkedet?

Lenke til kommentar

Kanskje selgeren kunne tenke seg å forklare selv hvordan han kan selge maskinene med tap? At han leverer raskt og at det er riktig maskin trenger ikke bety at selgeren er seriøs.

Vil man f.eks. treffe på problemer når maskinene skal leveres inn på service?

Lenke til kommentar

Heisann!

Nei det er ikke eg som selger maskinen. Les innlegget, eg har selv med andre handlet av denne selgeren.

Trodde eg skrev dette så bra at alle burde skjønne det, men tydligvis er det noen som er litt trege!!! :roll:

Hvorfor ikke følge linken, så tar dere å mailer han selv og stiller spørsmålene direkte. Hmmmm Ingen som har tenkt så langt, trege folk altså.... :cool:

"Eg vil tro dette må vere den beste måten å stille et spørsmål på og få et skikkelig svar, så slepper alle å lure på dette lenger. Isteden for å leke tøffinger her på forum, slenge med kjeften og tro en er fan til gutter..... " sitat slutt

Dere får ta det ille opp den som føler for det, men det var ikke slik innlegget var ment.

Kan en spare penger på å handle billigt, hvorfor da handle dyrt???

Men det er selvsagt opp til hver enkelt å handle hvor en vil, ville berre gi et alternativ som eg med fleire har vert kjempefornøgde med...

Og når det gjelde garantien for den som lurte på det, så så har eg aldri hatt problem med den. Hadde et problem en gang med maskinen min, ringte HP og gav opp serienummeret under pc. Fikk da et sendingsnummer av dei, sendte inn pc og en liten uke etterpå kom pc ferdig fikset levert på døren.

Kaller ikke det å ha et problem med en eventuell garanti, dette er ordentlige maskiner med samme garanti som om du hadde kjøpt maskinen hvor som helst!!! :p

Mvh

Fetter`n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...