fredrikoz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja Mist er ikke et dårlig valg, men jeg har lest om mangen så har problem med tanken, at den begynner å lekke etter en liten stund. Jeg ville anbefalt deg waterchill antartica Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Problemer oppstår vell med omtrendt allt etter ei stund..men men...har du link til et sånt sett så eg kan få se ka du anbefaler? Endret 13. mars 2005 av Nesse Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Problemer oppstår vell med omtrendt allt etter ei stund..men men...har du link til et sånt sett så eg kan få se ka du anbefaler? Settet finner du her. Legg merke til alle de positive inlegga folk har lagt inn til settet. Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Unskyld ordbruke men den virka jævli bra...trur eg satse på den for neste lønning Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvis du skal kjøle mer enn CPU ville jeg kjøpt dette med dobbel radiator og kraftigere pumpe. Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hehe...e'kje så dom du Viljar Får se ka så ende opp i kassa mi etter neste lønning... Endret 15. mars 2005 av Nesse Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jess kan ikke si annet enn at waterchill er POWER ! ! ! har det settet selv og er STOOOR fornøyd :!: Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe...fine greier...satse på det eg då..har bursdag og i neste mnd så der har me litt extra penga jaffal=p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå