inzyr Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei Jeg lurer på om det er mulig å installere skype på mobiler som Motorola MPx220 eller Qtek 8010 / Qtek 8020? Og ville det vært mulig å kjøpe et Mini-SD kort med Wi-Fi til Motorola MPx220 når det kommer ut? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tror du må ha en bra prosessor i en mobil for å klare å bruke skype på den... Neppe umulig og det kommer sikkert (Bare ikke i Norge som vanlig med sånne ting) Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Motorola MPx220 har Texas Instruments OMAP 1611 Dual Core Processor som er ganske kraftig og burde være nok til å kjøre det meste som er ute nå, inkludert skype. Vell det jeg lurte på var om det var mulig å bruke skype på en Windows mobil som ikke har touchscreen? Slik som Motorola MPx220 eller Qtek 8010/8020 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tror kanskje det ville stått mer om "skype på mobilen" på internett hvis det var et geni som fant ut hvordan det kunne funke... Fant noe om WI/FI mobil og skype men det kommer nok noe utenfor dette. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 jeg er usikker, men skype avhenger kanskje av versjonen som finnes til Qtek 2020,9090 og pocket pcer. Du kan jo bare laste ned en versjon hos Skype og se om du får lagt det inn. Wifi modul stod oppført som tilleggsutstyr som kommer, men jeg vet ikke når. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er ikke så altfor stor forskjell på WM for touch screen og ikke touch screen så det kommer sikkert en port av Skype snart. Mener jeg leste at Skype hadde inngått en allianse med Motorola også, men dette var mot headsett i første omgang tror jeg Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 OK så det er ikke mulig å kjøre den nåværende Skype på windows mobiler uten touchscreen. Skype trenger altså å bli portet for å kunne kjøre på mobiler som Motorola MPx220 og Qtek 8010/8020. Det betyr at man må vente på at skype skal bli portet. Da kan man likesågodt kjøpe en symbian mobil og vente på en port til symbian istedenfor. Trodde windows mobiler hadde en fordel her, men det ser ikke ut som om de har. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 OK så det er ikke mulig å kjøre den nåværende Skype på windows mobiler uten touchscreen. Skype trenger altså å bli portet for å kunne kjøre på mobiler som Motorola MPx220 og Qtek 8010/8020. Det betyr at man må vente på at skype skal bli portet. Da kan man likesågodt kjøpe en symbian mobil og vente på en port til symbian istedenfor. Trodde windows mobiler hadde en fordel her, men det ser ikke ut som om de har. hva mener du med portet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva er skype? program til feks IP telefoni, men som kan brukes som kommunikasjons program mellom PCer. jeg kan ringe venninen min i Bergen pa hennes pc feks Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hva er skype? http://en.wikipedia.org/wiki/Skype (Nok engang takk til google og wikipedia.org) - Feilpostet og flyttes. Endret 26. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå