Gå til innhold

Installere skype på mobilen?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er mulig å installere skype på mobiler som Motorola MPx220 eller Qtek 8010 / Qtek 8020?

Og ville det vært mulig å kjøpe et Mini-SD kort med Wi-Fi til Motorola MPx220 når det kommer ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Motorola MPx220 har Texas Instruments OMAP 1611 Dual Core Processor som er ganske kraftig og burde være nok til å kjøre det meste som er ute nå, inkludert skype. Vell det jeg lurte på var om det var mulig å bruke skype på en Windows mobil som ikke har touchscreen?

Slik som Motorola MPx220 eller Qtek 8010/8020

Lenke til kommentar

Det er ikke så altfor stor forskjell på WM for touch screen og ikke touch screen så det kommer sikkert en port av Skype snart. Mener jeg leste at Skype hadde inngått en allianse med Motorola også, men dette var mot headsett i første omgang tror jeg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OK så det er ikke mulig å kjøre den nåværende Skype på windows mobiler uten touchscreen. Skype trenger altså å bli portet for å kunne kjøre på mobiler som Motorola MPx220 og Qtek 8010/8020. Det betyr at man må vente på at skype skal bli portet. Da kan man likesågodt kjøpe en symbian mobil og vente på en port til symbian istedenfor. Trodde windows mobiler hadde en fordel her, men det ser ikke ut som om de har.

Lenke til kommentar
OK så det er ikke mulig å kjøre den nåværende Skype på windows mobiler uten touchscreen. Skype trenger altså å bli portet for å kunne kjøre på mobiler som Motorola MPx220 og Qtek 8010/8020. Det betyr at man må vente på at skype skal bli portet. Da kan man likesågodt kjøpe en symbian mobil og vente på en port til symbian istedenfor. Trodde windows mobiler hadde en fordel her, men det ser ikke ut som om de har.

hva mener du med portet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...