opticus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 :!: hvis statuen i new york er en kopi, hva er det da orginalen symboliserer? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 :!: hvis statuen i new york er en kopi, hva er det da orginalen symboliserer? Nei til piratkopiering? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 "Jeg syns det er dumt med krig og fred og politikk og sånt. Og så synes jeg det er viktig at skjønnhet kommer innenfra!" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe, jeg lo litt jeg også Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 "Jeg syns det er dumt med krig og fred og politikk og sånt. Og så synes jeg det er viktig at skjønnhet kommer innenfra!" Den er genial! :!: For de som ikke vet hvor det er fra så kan jeg informere om att det er en Dagbladet reklame som handler om en skjønnhetskonkuranse der vinneren sier dette og publikum blir ekstatiske. Men en eller annen luring kaster en bunke med Dagbladet avise i trynet på henne. "Dagbladet - Sterke Meninger" elns sluttet den av med før men nå står det noe annet. Lenke til kommentar
umorsom Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 dama ser på Top Model og jeg sitter her og surfer HW's forum..jeg ser på TVen i 3 sekunder og jentene er på sightseeing på en båt og de putrer forbi Frihetsgudinnen. Plutselig utbryter Anne: Herregud...er det den ekte? ..jeg holdte på å dø av lattekrampe. Sier jo alt om "blonde" jenter haha, det var det verste jeg har hørt! Hun skjønte selvfølgelig at det måtte være den ekte, men ble sjokkert over hvor liten den er. Den ser mye større ut på film. Synes Anna (hun heter ikke Anne) faktisk er den morsomste og mest oppegående av alle jentene, synd hun røk ut. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg synes det var fint at Anna røk ut. Hu er like dum som et stykke loff. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Søtt, jeg gikk i klasse med 'Cathrine', like dum og stygg som alltid. Men sånn går det nå. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Søtt, jeg gikk i klasse med 'Cathrine', like dum og stygg som alltid.Men sånn går det nå. 5863513[/snapback] Klassebilde? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Søtt, jeg gikk i klasse med 'Cathrine', like dum og stygg som alltid.Men sånn går det nå. 5863513[/snapback] Du er vel en skjønnhet selv? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du er vel en skjønnhet selv? 5863614[/snapback] Går jeg rundt og sier jeg er nydelig og vakker? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Zerblat er penere enn deg, Stine. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du er vel en skjønnhet selv? 5863614[/snapback] Går jeg rundt og sier jeg er nydelig og vakker? 5863622[/snapback] Nei, du går rundt å sier at folk er stygge. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nei, du går rundt å sier at folk er stygge. 5863694[/snapback] Stemmer. Koselig at du antok jeg var skjønn da. Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Nettopp! Frihetsgudinnen i New York er en kopi. 3828539[/snapback] Nei. Frihetsgudinnen i New York ble bygget og levert i 1884. Den i Paris ble bygget i 1889. http://www.endex.com/gf/buildings/liberty/.../parisseine.htm Endret 3. april 2006 av alskfjas Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 det er sant .. men uansett så var den i new york en gave fra de som rett og slett gjorde at de kom seg unna britisk styre .. de samme som de har de siste årene nesten boikottetpga sin motstand til irakkrigen ... slå den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå