Goliath Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) dama ser på Top Model og jeg sitter her og surfer HW's forum..jeg ser på TVen i 3 sekunder og jentene er på sightseeing på en båt og de putrer forbi Frihetsgudinnen. Plutselig utbryter Anne: Herregud...er det den ekte? ..jeg holdte på å dø av lattekrampe. Sier jo alt om "blonde" jenter Endret 11. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Francis Castiglione Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Wow, tror ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Præhæhæ! Skjønnhet er tydeligvis alt i den konkurransen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 dama ser på Top Model og jeg sitter her og surfer HW's forum..jeg ser på TVen i 3 sekunder og jentene er på sightseeing på en båt og de putrer forbi Frihetsgudinnen. Plutselig utbryter Anne: Herregud...er det den ekte? ..jeg holdte på å dø av lattekrampe. Sier jo alt om "blonde" jenter Ikke _så_ veldig dumt, med tanke på at det finnes en kopi. Med det kunne kanskje være en tankevekker at de var i New York... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) trodde slikt bare var ting vi så på film jeg.. edit: frihetsgudinner og slikt altså Endret 11. mars 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 joa, finnes mange kopier i gavebutikken men .. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sier jo alt om "blonde" jenter Snakk om å skjære all over en kam a... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så du ser på et program som heter "top model" på TVnorge, og er overrasket over at jentene der er dumme? :!: De er nok betalt for å spille dum slike som homsepatruljefolkene og alle andre kvasi-reality serier. Ellers hadde ingen orket å sett på. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) tjaa..skjærer ikke alle under en kam.."blond" er ikke basert på spesifik hårfarge men dumhet. Dvs. "blonde" jenter = dumme jenter = dumme kommentarer = dum Anne / dumme jenter.. EDIT: nei, sier ikke at jentene der er dumme men kommentaren til Anne var såpass dum at til hadde passet perfekt i FHM's "Jenter sier dumme ting" spalte..btw, jeg ser ikke på den serien så det blir litt vanskelig å bedømme om de jentene er dumme eller ei. Endret 10. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (...) homsepatruljefolkene ..prøver for hardt. De tror homser er en livstil, ikke en legning... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 tjaa..skjærer ikke alle under en kam.."blond" er ikke basert på spesifik hårfarge men dumhet. Dvs. "blonde" jenter = dumme jenter = dumme kommentarer = dum Anne / dumme jenter.. Ja. Det er fair nuff. Og det var morsomt ja. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Top model går på tv3 ikke tvnorge Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hu er vel ikke den som er sløvest av de som er med der. Er ei med mørkt hår der som er fullstendig blåst. Hver gang jeg har sett på Top Model 2005 har hun kommet med en eller fler dumme kommentarer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 joa, finnes mange kopier i gavebutikken men .. Frihetsgudinnen er egentlig i Frankrike. Faktisk er den i New York en enorm kopi av den i Frankrike. Men jeg er enig i at det var rimelig idiotisk sagt! Omtrent som hu dama i Daglbadet-reklamen ("krig, fred, religion og politikk og sånt"). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 joa, finnes mange kopier i gavebutikken men .. Frihetsgudinnen er egentlig i Frankrike. Faktisk er den i New York en enorm kopi av den i Frankrike. Men jeg er enig i at det var rimelig idiotisk sagt! Omtrent som hu dama i Daglbadet-reklamen ("krig, fred, religion og politikk og sånt"). Mener du denne lille statuen i Paris, som er en kopi av den amerikanske? , Lenke til kommentar
pian Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Frihetsgudinnen var en gave fra den franske stat til det nye USA. Franskmennene hjalp USA med å frigjøre seg fra Britene, og ca hundre år etter frigjøringen, og etter at USA hadde avskaffet slaveriet som følge av borgerkrigen, ble noen smartinger enige om å donere et monument til USA som viste at også Frankrike var store fans av frihet (derav statue of Liberty). Så vet man det også. Ønsker du myye mer info om emnet kan du lese her: http://www.americanparknetwork.com/parkinf...ry/liberty.html Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 dama ser på Top Model og jeg sitter her og surfer HW's forum..jeg ser på TVen i 3 sekunder og jentene er på sightseeing på en båt og de putrer forbi Frihetsgudinnen. Plutselig utbryter Anne: Herregud...er det den ekte? ..jeg holdte på å dø av lattekrampe. Sier jo alt om "blonde" jenter haha, det var det verste jeg har hørt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Frihetsgudinnen var en gave fra den franske stat til det nye USA. Franskmennene hjalp USA med å frigjøre seg fra Britene, og ca hundre år etter frigjøringen, og etter at USA hadde avskaffet slaveriet som følge av borgerkrigen, ble noen smartinger enige om å donere et monument til USA som viste at også Frankrike var store fans av frihet (derav statue of Liberty). Så vet man det også. Ønsker du myye mer info om emnet kan du lese her: http://www.americanparknetwork.com/parkinf...ry/liberty.html Nettopp! Frihetsgudinnen i New York er en kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå