Gå til innhold

Top Model på TV3: dette må siteres..

Anbefalte innlegg

dama ser på Top Model og jeg sitter her og surfer HW's forum..jeg ser på TVen i 3 sekunder og jentene er på sightseeing på en båt og de putrer forbi Frihetsgudinnen. Plutselig utbryter Anne:

Herregud...er det den ekte?

..jeg holdte på å dø av lattekrampe. Sier jo alt om "blonde" jenter :D

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dama ser på Top Model og jeg sitter her og surfer HW's forum..jeg ser på TVen i 3 sekunder og jentene er på sightseeing på en båt og de putrer forbi Frihetsgudinnen. Plutselig utbryter Anne:

Ikke _så_ veldig dumt, med tanke på at det finnes en kopi. Med det kunne kanskje være en tankevekker at de var i New York...

Lenke til kommentar

Så du ser på et program som heter "top model" på TVnorge, og er overrasket over at jentene der er dumme? :!:

De er nok betalt for å spille dum slike som homsepatruljefolkene og alle andre kvasi-reality serier. Ellers hadde ingen orket å sett på.

Lenke til kommentar

tjaa..skjærer ikke alle under en kam.."blond" er ikke basert på spesifik hårfarge men dumhet. Dvs. "blonde" jenter = dumme jenter = dumme kommentarer = dum Anne / dumme jenter..

EDIT:

nei, sier ikke at jentene der er dumme men kommentaren til Anne var såpass dum at til hadde passet perfekt i FHM's "Jenter sier dumme ting" spalte..btw, jeg ser ikke på den serien så det blir litt vanskelig å bedømme om de jentene er dumme eller ei.

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
joa, finnes mange kopier i gavebutikken men .. :p

Frihetsgudinnen er egentlig i Frankrike. Faktisk er den i New York en enorm kopi av den i Frankrike.

Men jeg er enig i at det var rimelig idiotisk sagt! :D

Omtrent som hu dama i Daglbadet-reklamen ("krig, fred, religion og politikk og sånt").

Lenke til kommentar
joa, finnes mange kopier i gavebutikken men .. :p

Frihetsgudinnen er egentlig i Frankrike. Faktisk er den i New York en enorm kopi av den i Frankrike.

Men jeg er enig i at det var rimelig idiotisk sagt! :D

Omtrent som hu dama i Daglbadet-reklamen ("krig, fred, religion og politikk og sånt").

Mener du denne lille statuen i Paris, som er en kopi av den amerikanske? :p ,

solparis9nec.jpg

Lenke til kommentar

Frihetsgudinnen var en gave fra den franske stat til det nye USA. Franskmennene hjalp USA med å frigjøre seg fra Britene, og ca hundre år etter frigjøringen, og etter at USA hadde avskaffet slaveriet som følge av borgerkrigen, ble noen smartinger enige om å donere et monument til USA som viste at også Frankrike var store fans av frihet (derav statue of Liberty). :) Så vet man det også.

Ønsker du myye mer info om emnet kan du lese her: http://www.americanparknetwork.com/parkinf...ry/liberty.html

Lenke til kommentar

haha, det var det verste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Frihetsgudinnen var en gave fra den franske stat til det nye USA. Franskmennene hjalp USA med å frigjøre seg fra Britene, og ca hundre år etter frigjøringen, og etter at USA hadde avskaffet slaveriet som følge av borgerkrigen, ble noen smartinger enige om å donere et monument til USA som viste at også Frankrike var store fans av frihet (derav statue of Liberty). :) Så vet man det også.

Ønsker du myye mer info om emnet kan du lese her: http://www.americanparknetwork.com/parkinf...ry/liberty.html

Nettopp! Frihetsgudinnen i New York er en kopi. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...