perroga Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Windows xp vil ikke starte, og gir en melding om å reparere ved å sette i windows cd og starte opp på nytt. Det er forsøkt, og fungerer ikke. Løsningen blir å formatere og legge inn alt på nytt. Men først må jeg løse et nytt problem: Jeg vil gjerne redde noen dokument-filer som ligger på hardisken. Jeg har koblet disken til en annen pc, og forsøker å redde filer. Vi har Familie-pålogging. Filer for en av brukernes "mine dokumenter", ja, hele Brukermappen under "documents and settings" er uten tilgang. og ligger sannsynligvis ikke som delte filer. Finnes det en mulighet for å få tilgang til mappen, eller må filene ansees som tapt? Det er konas slektsforsknings-data det gjelder, og det er viktig å berge disse filene Om noen har en løsning blir jeg takknemlig! Lenke til kommentar
operaman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Med mindre du formaterer HD så vil vel filene ligge der, kun instillinger som blir slettet. Eller sette HD i en annen PC. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Du finner løsningen på eierskap problemet i sticky'en i windows kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå