nilberg Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Microplex's velkjente modell Lian Li PC6277B har en kanonbra alu-finish og esklusive detaljer i krom og sølv. Da jeg prøver å få igang et "blått tema" på dette kabinettet hadde det vært stilig å byttet ut selve Powerknappen med en annen variant. Er det mulig å bytte powerknappen på dette omtalte kabinettet med en Bulgin Blue LED type knapp? Tenker i forhold til mål og ledninger på den eksisterende bryteren osv.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du må nesten mål selv: Specifications: - Ring Illuminated - 22mm diameter - S.P. Push to Make - 50mA, 24V dc contact rating - Red, Green, Amber or Blue Illumination - Bright Daylight LEDs - Separate LED Terminals Hentet fra frozenCPU.com Hvis den originale knappen er 22mm i diameter, så kan det gå bra, men vet ikke helt. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, det var liksom det... Tenkte mer på om det var folk som hadde gjort noe lignende på dette kabinettet før. Som f.eks. å bytte powerknapp eller lignende. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 om den ikke passer så kan man vell alltids tilpasse.. bare å pusse hulle litt større, eventuelt bruke pakninger av noe slaget om den er mindre.. men mål opp så ser du Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det der skal gå ganske plettfritt! Studér den nåværende knappen om du er i tvil og lag bare litt større hull om det er nødvendig.. Vurderer å gjøre dette selv, men med en "touch"-knapp.. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ooooh! Touch-knapp! Hvilken? Hvor? Link? Bilder? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har gjort akkurat det samme på mitt PC71. Bilder ligger i worklogen min. Ikke noe problem å bytte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har ikke link akkurat her og nå, men skal bla. spørre Microplex om å importere! Mye enklere.. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har gjort akkurat det samme på mitt PC71. Bilder ligger i worklogen min. Ikke noe problem å bytte. Kunne du postet linken rett til selve bildet? Sjekket workloggen, men finner ikke bæret... Du har sikkert kontroll på hvilket bilde som illustrerer det best også. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har ikke link akkurat her og nå, men skal bla. spørre Microplex om å importere! Mye enklere.. Elfa selger disse. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan du linke til denne, jeg klarer ikke finne den på elfa..! Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=4529.htm Noe dyrere på ELFA. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) syntes denne knappen lignet veldig på en touch knapp, men vet ikke.. Endret 14. mars 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tror ikke det er touchknapper gitt.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=4529.htm Noe dyrere på ELFA. Elfa blir det ikke noe porto. De har butikker flere steder. Hvis du kjøper en blir det ikke mer enn 19kr uansett. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Allikevel så er 254,- ganske drøyt for en liten knapp...men hva gjør man vel ikke for kjærlighet...hehe..! Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Koffe!: Har du et bedre bilde av knappen du modifiserte i Lian Li kabinettet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå