Twennie Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg vil gjerne vite hvilke heals en druid bruker somregel. Regrowth? Den suger jo mana til de grader. Healing Touch? Den er jo treig, og treige heals som healer mye skaper som kjent masse threat. Da står kun Rejuvenation igjen, og Tranquility som du kan bruke 1 gang pr 10min. Jeg bruker sjeldent annet enn flash heal og renew med min priest. Har prøvd meg med greater heal osv. men det skaper altfor mye threat. dessuten trenger folk healing straks, ikke etter 4sec. I begynnelsen brukte jeg regrowth mye, men i end-game brukt jeg den kun om det hastet (som regel på castere). Etter hvert gikk jeg over til healing touch, 3sec er ikke tregt i det hele tatt. Var det virkelig dårlig med tid, så har en restoration druid instant heal hvert 3. minutt, så en druid kan fint være main healer uansett instance. Rejuvenation ble brukt akkurat som renew, i begynnelsen når folk blir skadet. Tranquility beholdt jeg til nødstilfeller. Nå er jeg priest, og jeg savner 3 sec heal veldig. Healen min blir riktignok 3,5 når jeg speccer om, så det hjelper jo litt. Flash heal healer altfor lite, så den bruker jeg stort sett bare på castere eller hvis det haster veldig. Party heal bruker jeg også en del (er jo ofte flere som trenger healing samtidig). Så det er i grunnen samme healing-metode som med druiden, flash heal/party heal når det haster og greater heal ellers. Greater heal/healing touch skaper mer threat, men en god tank og litt aggro management er ikke det store problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå