Gå til innhold

2 av 2: Hva er så fantastisk med en shadow prest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk netopp fra holy til shadow (level 36), og syntes at shadowpriest fungerer over dobbelt så bra. Alt er bare helt enormt bra!

For det første: healingen blir ikke satt ned så altfor mye, mens damagen derimot blir øket noe ekstremt.

Hvorfor: 5.5 sec cooldown på mind blast istedet for 8 sec

Vampiric Embrace: du får 20% heal av all shadowdamage du tar, og det blir masse (koster bare 40 mana, varer 1 min)

Mind Flay: 190dmg over 3 sec, slower target med 50%

Bedre Shadow Word: Pain.

Funker ganske fett dette: Start med mind blast, for og så sette på Shadow Word: Pain, og rett etter det Vampiric Embrace. La han slå deg noen få ganger slik at du mister en 3-400 hp så tar du Psychic Scream. Deretter venter du til han er ganske passe langt vekke, mind blast igjen og når han er på vei tilbake bruk mind flay så mye du kan, nå skal du ha ca. fullt hp igjen (vampiric embrace). Gjerne sett på en renew i tilleg. Så fort Pain er vekke, sett på igjen. Sheild deg selv og cast mind blast igjen. Nå burde fienden være ganske svak og være nær døden ;)

Ganske basic taktikk, men funker ganske bra mot mye (warrior, rogue, shaman, druid, hunter etc.). Har ikke tapt en kamp selv siden jeg respecca til shadow. Minst 20 kamper uten tap nå ;)

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Har ikke brukt poeng på Psychic Scream/Silence enda. Så ting som var viktigere enn det for meg :p *booste shadowpoints og glede seg til shadowform*

er ikke mye å glede seg til når det gjelder shadowform egentlig, i 1vs1 kan det _kanskje_ være brukbart men det at du ikke kan heale gjør det hele så idiotisk slik at i mass pvp kan du glemme shadowform.

Lenke til kommentar

Ser alle skryter over hvor fantastisk Priesten er i PvP. Har ikke spillt priest selv, men min Shaman rocker ganske kraftig i pvp.

Møtte tidligere i kveld en lvl 23 Druid (jeg var da lvl 19), og han angrep meg, men jeg grisebanket han.. Shock er vannvittig bra mot casters, og dette var før jeg fikk frostshock.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Har ikke noe store problemer mot Priests som Rogue i PvP, tar dem ned til rundt 20% HP, de tror de er sikra med en Psychic Scream (Fear), jeg bruker Will of the Forsaken (UD racial skill) som fjerner Sleep, Fear og Charm adds. Priesten pleier da å bli så overrasket at det bare er å dunke inn en Kidney Shot så han blir stunna og banke løs mens han er stunna. :love:

Lenke til kommentar
Liker nå Mage jeg :)

Er lvl 18, jeg rundjula en lvl 18 Priest, lett som det.

Og en gang banka jeg en lvl 24 Orc Warrior :D

når presten ikke hadde noen gode talents så er det ikke vanskelig å slå dem.

men om den presten hadde hatt silence hadde du nok hatt noen problemer ;)

Lenke til kommentar

*En shadow priest er ikke særlig populær i grupper, men eier i pvp

*En holy priest er populær i grupper, men ikke like god i pvp

Ser du balansen :) ?

Edit: Var siktet til Uberhunter

Du speccer nok til holy priest på lvl 60 uansett, prøv deg mot en god warrior, vinner nok ikke ;) Sier litt :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
*En shadow priest er ikke særlig populær i grupper, men eier i pvp

*En holy priest er populær i grupper, men ikke like god i pvp

Ser du balansen :) ?

Edit: Var siktet til Uberhunter

Du speccer nok til holy priest på lvl 60 uansett, prøv deg mot en god warrior, vinner nok ikke ;) Sier litt :p

I disse levlene (rundt 35-40) så tror jeg ikke at forskjellen er så forferdelig stor på shadow og holy når det gjelder grupper. Men du har rett med at jeg skal omspecce, stikker til holy igjen når jeg kommer til ca. 50 :) Har bare hatt det gøy med å teste den omtalte shadowpriesten in det siste.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

"du speccer til holy priest uansett på lvl60"

altså hvorfor? bare for å drive på raid instances? please hørt om battlegrounds(når det kommer)? det kommer til å suge å være holy priest der.

shadow priest! fuck holy. FIKS HOLY TREE!

BS det at man må være holy for å være med på raid instances. forskjellen er ikke SÅ stor at det har noe å si.

shadow priest vs holy priest i PvP. shadow priest skinner. holy priest sucker.

du vil PvPe MYE av tida når du er lvl60. blir mindre av raid instances.

IKKE verdt IMO å specce holy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...