hylo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg og ett par band har jo seksuelt samvær, da. Death Susperia Blood Red Throne Slayer Meshuggah Opeth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden. Hahaha. Det nye ble bare rot, feil, plagiat og teit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Født og oppvokst med The Beatles. Av andre: -deLillos -Gitarkameratene (Foretrekker Øystein Sunde i den gjengen der) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er vel to artister som står mitt hjerte nærmest (= har alle offisielle album + en god del annet), og det er Peter Gabriel og Depeche Mode. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden. Audioslave er okey, men det er liksom ikke Rage. Audioslave har hverken energien, agressiviteten eller soundet til RATM. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Coldplay, definitivt. Til dels også Dream Theater.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden. Audioslave er okey, men det er liksom ikke Rage. Audioslave har hverken energien, agressiviteten eller soundet til RATM. og feil krysning mellom sjangrene. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har ikke så mye å se tilbake på(er 13 år), men siden jeg var 10 år har jeg alltid likt The Beatles og Led Zeppelin - like genialt fortsatt. Jeg kommer ikke på noen spesielle andre band/artister jeg har vært skikkelig fan av. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) - Korn - Manowar - Iron Maiden - Span - 3 doors down - Return - Metallica - Dream Theater - Led Zeppelin - AC\DC - Kiss - The Donnas - Nightwish - Ralph Meyers & the Jack Herren Band - REM Må vil gi meg før minnene tar helt av! Edit: Fjernett et par smilies for å få listen til å se ryddigere ut! Endret 15. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Og de der har du hatt et spesielt forhold til? eller kun liker? Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pink Floyd - kom inn ved the wall, har senere godt gjennom hele discografien og forelsket meg i klassikere som bla Set the controls for the heart of the sun og Echoes. Helloween - sen 80-talls med mye festing og tysk hardrock. Masse minner. Anathema (og tildels My Dying Bride) - Stor fan fra midten av nitti tallet. Melankolsk og godt å ha i tunge stunder. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 - Linkin Park - Nirvana - System Of A Down Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Linkin Park~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Rammstein~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Iron Maiden~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ digger dem og har digget dem lenge Endret 18. mars 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har du digget Linkin Park lenge? Trodde ikke det var mulig, eg digga dem i 3 måneder så begynte eg å hate dem intenst.... Endret 18. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er mulig, særlig hvis du likte den nye plate med Jay Z og linkin park Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Iron Maiden er for meg veldig spesielt. Det var vel det første bandet som fekk meg for alvor interessert i musikk, god musikk Edit: Oh 600 poster Endret 18. mars 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har du digget Linkin Park lenge?Trodde ikke det var mulig, eg digga dem i 3 måneder så begynte eg å hate dem intenst.... Jeg også. Men det varte nok ikke i 3 måneder en gang. Linkin Park = Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden. Audioslave er okey, men det er liksom ikke Rage. Audioslave har hverken energien, agressiviteten eller soundet til RATM. Enig i det.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 KISS er det eneste bandet jeg har vært fanboy av, og da helt frem til midten av 80 tallet. De forandret stil på den tiden, og etter det var de ikke akkurat det samme lenger. - D.J. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nightwish! gleder meg til konserten til sommeren i oslo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå