Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilke band har du hatt et forhold til?

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut :(

Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden.

Hahaha. Det nye ble bare rot, feil, plagiat og teit.

Lenke til kommentar
Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut :(

Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden.

Audioslave er okey, men det er liksom ikke Rage. Audioslave har hverken energien, agressiviteten eller soundet til RATM.

Lenke til kommentar

Audioslave er okey, men det er liksom ikke Rage. Audioslave har hverken energien, agressiviteten eller soundet til RATM.

og feil krysning mellom sjangrene.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye å se tilbake på(er 13 år), men siden jeg var 10 år har jeg alltid likt The Beatles og Led Zeppelin - like genialt fortsatt. Jeg kommer ikke på noen spesielle andre band/artister jeg har vært skikkelig fan av.

Lenke til kommentar

- Korn

- Manowar

- Iron Maiden

- Span

- 3 doors down

- Return

- Metallica

- Dream Theater

- Led Zeppelin

- AC\DC

- Kiss

- The Donnas

- Nightwish

- Ralph Meyers & the Jack Herren Band

- REM

Må vil gi meg før minnene tar helt av! :whistle:

Edit: Fjernett et par smilies for å få listen til å se ryddigere ut!

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Pink Floyd - kom inn ved the wall, har senere godt gjennom hele discografien og forelsket meg i klassikere som bla Set the controls for the heart of the sun og Echoes.

Helloween - sen 80-talls med mye festing og tysk hardrock. Masse minner.

Anathema (og tildels My Dying Bride) - Stor fan fra midten av nitti tallet. Melankolsk og godt å ha i tunge stunder.

Lenke til kommentar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Linkin Park~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Rammstein~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Iron Maiden~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

digger dem og har digget dem lenge :love:

Endret av siemensboy
Lenke til kommentar

Enig i det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...