Darth Kjell Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har alltid hatt ett nært forhold til METALLICA!!! Min mor kjøpte første plata deres samme året som jeg ble født! Og jeg er VIRKELIG det du kan kalle "fan-boy"!! (står til og med Metallica på nesten alle genserne og t-skjortene mine...) Ett annet band som alltid har lagt der er Pink Floyd. (mors favoritter) Det er jo nydelig relax-musikk! Hvis din mor er single, så er det er 22 år gammel gutt i Nord-Trøndelag som har lyst til å treffe henne Lenke til kommentar
Con Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har alltid hatt ett nært forhold til METALLICA!!! Min mor kjøpte første plata deres samme året som jeg ble født! Og jeg er VIRKELIG det du kan kalle "fan-boy"!! (står til og med Metallica på nesten alle genserne og t-skjortene mine...) Ett annet band som alltid har lagt der er Pink Floyd. (mors favoritter) Det er jo nydelig relax-musikk! Hvis din mor er single, så er det er 22 år gammel gutt i Nord-Trøndelag som har lyst til å treffe henne Hehehe :!: Tror jeg beholder henne for meg selv jeg! Glad i mamma!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The doors har jeg hørt vanvittig mye på. Samme i starten med System of a down. Snart konsert Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Pappa pleide å spille AC/DC mens jeg sov. Etter mamma og pappa og sånne ord var de første ordene mine Bon Scott. Har hørt på de siden. \m/ Lenke til kommentar
MuD Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det må bli Metallica og Rammstein, ganske bra begge to. men eg syntes Metallica har blitt dårligare på dei siste albumane f.eks St. Anger... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 iron maiden. første rocken jeg hørte og det er ikke noe som overgå de azz. manowar er vel det nærmeste. "Xavante" (lokalt band) jævelig dårlig laget men fortsatt tøfft å høre på. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Red Hot Chili Peppers edit: tulle-tag Endret 11. mars 2005 av suzze Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The Eagles - Hotel California er et kjært barndoms minne. en jeg pleide å være med hver dag på barneskolen hadde den på lp. eller det vil si far hans hadde den på lp. fantastisk sang ellers kan jeg nevne metallica og guns Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Deep Purple Metallica Hammerfall Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hørte så å si ikke på musikk før, bortsett fra Øystein Sunde! Hørte på ham i bilen hele tida, selvfølgelig på kassett (Dårlig med CD-spillere i VW Golf C anno 1985, som forøvrig byttes ut til påske). Øystein Sunde er fremdeles kongen på haugen når det gjelder hans type musikk. Ellers hadde jeg en forholdsvis lang periode med ABBA, men de er vekk nå. Burde egentlig grave fram de CDene igjen *mimre* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 iron maiden. første rocken jeg hørte og det er ikke noe som overgå de azz. manowar er vel det nærmeste. helt enig! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Eg tror eg har blitt skiggelig Extol-fan, ihvertfall hvis en skal dømme utifra audioscrobbleren min: http://www.audioscrobbler.com/user/TLZ/ Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 iron maiden... det er ikke noe som overgå de.manowar er vel det nærmeste. for meg er det omvandt. Manowar så Iron Maiden. men de ligger VELDIG nære hverandre! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det første bandet jeg fikk sansen for var The Offspring og Green Day da Dookie og Smash kom ut. dessverre dabbet interessen for musikk kraftig av på ungdomskolen. I ettertid så har det vel vært Metallica, Alice In Chains, Pearl Jam og Nirvana, The Smashing Pumpkins som har stått meg nærmest. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Pappa pleide å spille AC/DC mens jeg sov. Etter mamma og pappa og sånne ord var de første ordene mine Bon Scott. Har hørt på de siden.\m/ Klunka litt på bestemors bassgitar da jeg var 3. Klarte (Anesthesia) Pulling teeth perfekt på andre forsøk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Rage Against the Machine, helt siden jeg hørte Bulls on Parade en gang på barneskolen. Synd at det er over og ut Du har da Audioslave. Det er jo Rage uten den klysa Zack de la Rocha, istedet for har de tatt inn Chris Cornell fra Soundgarden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) "...den klysa Zack de la Rocha" Endret 12. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 De banda eg har hatt/har et forhold til må vere: -Metallica -Dream Theater -Opeth -Death Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå