Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilke band har du hatt et forhold til?

Jan

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt ett nært forhold til METALLICA!!! Min mor kjøpte første plata deres samme året som jeg ble født! ;)

Og jeg er VIRKELIG det du kan kalle "fan-boy"!!

(står til og med Metallica på nesten alle genserne og t-skjortene mine...)

Ett annet band som alltid har lagt der er Pink Floyd. (mors favoritter) Det er jo nydelig relax-musikk!

Hvis din mor er single, så er det er 22 år gammel gutt i Nord-Trøndelag som har lyst til å treffe henne :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alltid hatt ett nært forhold til METALLICA!!! Min mor kjøpte første plata deres samme året som jeg ble født!  ;)

Og jeg er VIRKELIG det du kan kalle "fan-boy"!!

(står til og med Metallica på nesten alle genserne og t-skjortene mine...)

Ett annet band som alltid har lagt der er Pink Floyd. (mors favoritter) Det er jo nydelig relax-musikk!

Hvis din mor er single, så er det er 22 år gammel gutt i Nord-Trøndelag som har lyst til å treffe henne :D

Hehehe :!:

Tror jeg beholder henne for meg selv jeg! ;)

Glad i mamma!! :love:

Lenke til kommentar

Hørte så å si ikke på musikk før, bortsett fra Øystein Sunde! Hørte på ham i bilen hele tida, selvfølgelig på kassett (Dårlig med CD-spillere i VW Golf C anno 1985, som forøvrig byttes ut til påske). Øystein Sunde er fremdeles kongen på haugen når det gjelder hans type musikk.

Ellers hadde jeg en forholdsvis lang periode med ABBA, men de er vekk nå. Burde egentlig grave fram de CDene igjen *mimre*

Lenke til kommentar

Det første bandet jeg fikk sansen for var The Offspring og Green Day da Dookie og Smash kom ut. dessverre dabbet interessen for musikk kraftig av på ungdomskolen. I ettertid så har det vel vært Metallica, Alice In Chains, Pearl Jam og Nirvana, The Smashing Pumpkins som har stått meg nærmest.

Lenke til kommentar
Pappa pleide å spille AC/DC mens jeg sov. Etter mamma og pappa og sånne ord var de første ordene mine Bon Scott. Har hørt på de siden.

\m/

Klunka litt på bestemors bassgitar da jeg var 3. Klarte (Anesthesia) Pulling teeth perfekt på andre forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...