Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilke band har du hatt et forhold til?

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AC/DC var første her og. Tatoverte en Gibson + påskriften "Let there be rock" på overarmen som 14 åring :!:

Jævlig fett!!! :D

Kan du poste et bilde av den?

Sorry, men den er tatovert over.

Med litt gransking så ser du den fortsatt :)

post-200-1110490123_thumb.jpg

Lenke til kommentar

KoRn var faktisk det første bandet jeg likte sånn årntli'. Ble fryktelig skuffet da jeg kjøpte Untouchables, og interressen for de har vel dabba av en del. Men jeg syns fremdeles at skivene fra KoRn til Issues er bra saker. Deftones er også et band jeg har fulgt oppigjennom åra og liker godt. Eier vel det meste de har gitt ut også. Samme med Radiohead og Satyricon.

Lenke til kommentar

Pantera og Slayer er vell de to bandene jeg føler meg mest knyttet til. Sitter her på en billett til Slayer på rockefeller og gleder meg som en unge. Jeg har nemlig ikke sett de live før.

Jeg hadde billett til en tidligere Slayerkonsert, men jeg var uheldigvis nødt til å gjennomgå en operasjon den samme dagen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Mötley Crüe og Nirvana

Du skal vel på konserten i Oslo Spektrum 10. juni?

Gleder meg noe sjukt :dribble::w00t:

Da ses vi kanskje ;) Gleder meg fært jeg og. Mötley Crüe, Nightwish, m.m. :w00t:

Så, da. Tilbake til topic. Jeg var en typisk topp-20-seer tidligere, og da likte jeg punk og nu metal... :whistle: Jeg hater dette nå, men da var Avril Lasagne og P.O.D. det beste :whistle: Jeg hater dette nå (vel, jeg hører på P.O.D. en gang innimellom. Nostalgi, vet dere :D )

Lenke til kommentar

Har alltid hatt ett nært forhold til METALLICA!!! Min mor kjøpte første plata deres samme året som jeg ble født! ;)

Og jeg er VIRKELIG det du kan kalle "fan-boy"!!

(står til og med Metallica på nesten alle genserne og t-skjortene mine...)

Ett annet band som alltid har lagt der er Pink Floyd. (mors favoritter) Det er jo nydelig relax-musikk!

Lenke til kommentar

Deep Purple, Moody Blues, Genesis, Barclay James Harvest, Simon & Garfunkel, Leonard Cohen og Cat Stevens. Vokste opp på disse, takket være far og hans gamle LP'er :)

Ellers, Dream Theater, Pink Floyd og Guns & Roses er vel de jeg har hatt lengst forhold med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...