Darth Kjell Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Mötley Crüe og Nirvana Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Metallica. Som alle andre. wohooo Metallica for life :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Mötley Crüe og Nirvana Du skal vel på konserten i Oslo Spektrum 10. juni? Gleder meg noe sjukt Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 AC/DC var første her og. Tatoverte en Gibson + påskriften "Let there be rock" på overarmen som 14 åring :!: Jævlig fett!!! Kan du poste et bilde av den? Sorry, men den er tatovert over. Med litt gransking så ser du den fortsatt Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Nightwish - Har ikke blitt så mye av det i det siste, Once er et skit album.. Led Zeppelin Alice Cooper - Det er vel ikke et band nå mer, men en person.. edit: Glemte Balck Sabbath og Bob Marley! Endret 10. mars 2005 av mads89 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 KoRn var faktisk det første bandet jeg likte sånn årntli'. Ble fryktelig skuffet da jeg kjøpte Untouchables, og interressen for de har vel dabba av en del. Men jeg syns fremdeles at skivene fra KoRn til Issues er bra saker. Deftones er også et band jeg har fulgt oppigjennom åra og liker godt. Eier vel det meste de har gitt ut også. Samme med Radiohead og Satyricon. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) :!: Se hva jeg fant i et fotoalbum. Dette er antikke greier. Ett stk gitar + Let there be rock anno 90 tallet *edit* feil tiår Endret 10. mars 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Som 10-åring begynte jeg å høre på AC/DC og Nine Inch Nails. I 1995 oppdaga jeg Meshuggah og året etter Strapping Young Lad/Devin Townsend. Er vel disse, og spesielt de to sistnevnte, som jeg har et forhold til. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Pink Floyd Dream Theater Manic Street Preachers Rolling Stones (ikke nå lenger, av en eller annen grunn) Stones var det første bandet jeg digget, så kom MSP, men i dag sitter jeg igjen som en DT fanboy av dimensjoner (don't get confused, hører på MYE annet) Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vokalisten til Staind, Aaron Lewis er vell den eneste jeg har følgt med som artist. Jeg ble frelst første gangen jeg hørte stemmen hans for seks, syv år siden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Pantera og Slayer er vell de to bandene jeg føler meg mest knyttet til. Sitter her på en billett til Slayer på rockefeller og gleder meg som en unge. Jeg har nemlig ikke sett de live før. Jeg hadde billett til en tidligere Slayerkonsert, men jeg var uheldigvis nødt til å gjennomgå en operasjon den samme dagen. Endret 10. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Må vel bli Metallica, Sepultura og The Doors. Har også vært ganske hekta på Ten Years After. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gluecifer... Har vell fått med meg rundt 10-12 konserter oppgjennom årene som har gått. Har vell vert Glue fan siden 1997. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg hørte på scooter før (6år siden) så er det iron maiden sefølgelig! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mötley Crüe og Nirvana Du skal vel på konserten i Oslo Spektrum 10. juni? Gleder meg noe sjukt Da ses vi kanskje Gleder meg fært jeg og. Mötley Crüe, Nightwish, m.m. Så, da. Tilbake til topic. Jeg var en typisk topp-20-seer tidligere, og da likte jeg punk og nu metal... Jeg hater dette nå, men da var Avril Lasagne og P.O.D. det beste Jeg hater dette nå (vel, jeg hører på P.O.D. en gang innimellom. Nostalgi, vet dere ) Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The Beatles (ca 7 år siden) David Bowie (ca samme tid) Metallica (4 år siden) Iron Maiden (ca 3 år siden) Etter det har det vert så mange band at eg ikkje kan trekke ut noko spesielt. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mötley Crüe og Nirvana Du skal vel på konserten i Oslo Spektrum 10. juni? Gleder meg noe sjukt Skal prøve å få til det ja. Synd at a) Jeg bor i Levanger, Nord-Trøndelag b) Det er midt i eksamenstiden. Har så sinnsykt lyst. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har hørt på Bon Jovi siden jeg var 6 år. Kjøpte maaange plater da vi bodde i Canada... Bon Jovi er sykt bra musikk! *sette på "These Days"* Lenke til kommentar
Con Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har alltid hatt ett nært forhold til METALLICA!!! Min mor kjøpte første plata deres samme året som jeg ble født! Og jeg er VIRKELIG det du kan kalle "fan-boy"!! (står til og med Metallica på nesten alle genserne og t-skjortene mine...) Ett annet band som alltid har lagt der er Pink Floyd. (mors favoritter) Det er jo nydelig relax-musikk! Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Deep Purple, Moody Blues, Genesis, Barclay James Harvest, Simon & Garfunkel, Leonard Cohen og Cat Stevens. Vokste opp på disse, takket være far og hans gamle LP'er Ellers, Dream Theater, Pink Floyd og Guns & Roses er vel de jeg har hatt lengst forhold med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå