Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Her i denne tråden lurer jeg på følgende.. Hvilke band har du hatt ett nært forhold til, som en fan. Et band du har fulgt opp igjennom tidene, digger alt av og setter følelsene i sving? Jeg mener ikke hvilke band man har sansen for tiden, men jeg mener overall i hele ditt liv. Noe som kanskje representerer hvordan du var før og nå? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) SYSTEM OF A DOWN!!!!! De kommer med nytt album snart, eg GLEEEEEDE MEG!!!! Skal på konsert med de på Norwegian Wood, blir skam digg! (ja bare kall meg fanboy ) Er vel ikke sååå fanboy nå lenger, mulig at eg blir det igjen etter den nye plata eller konserten. Endret 10. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Skal på konsert med de på Norwegian Wood, blir skam digg! Gleder meg som en unge jeg og Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 I'm a slut :!: ..har hatt ett forhold til mange, men det første jeg digga var: Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Turboneger Men det blir lite av det for tiden. Hørte mest på de før Scandinavian Leather kom ut. Da var jeg fanboy, men det ligger litt igjen i blodet fortsatt. Gleder meg til 9. Mai. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Metallica. Som alle andre. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 AC/DC var første her og. Tatoverte en Gibson + påskriften "Let there be rock" på overarmen som 14 åring :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har vært en sinnsyk fan av: (i rekkefølge) Nirvana The Doors Pink Floyd Nå er jeg ikke noe spesielt fan av noe, men har røttene festet til sistnevnte. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dimmu Borgir... Gleder meg sinnsykt til remaken av Stormblåst kommer, og håper som en unge på påfølgende norgesturne!!! Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 AC/DC var første band jeg var skikkelig fan av, og det er jeg fremdeles. -Let There Be Rock- Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rammstein Nightwish Manowar Har fulgt disse tre trofast i 7 år Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jan-Erik: Jeg har vært en sinnsyk fan av: (i rekkefølge) Nirvana The Doors Pink Floyd Nå er jeg ikke noe spesielt fan av noe, men har røttene festet til sistnevnte. De tre har vært store favoritter i det siste. I hvert fall sistnevnte, og da særlig Pink Floyd med Syd Barrett. Endret 10. mars 2005 av StianHH Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg likte godt AC/DC i en alder av fjorten. Husker godt den kvelden jeg reiste hjem på julaften og hørte på Jailbreak i snøkava.. Men det tok aldri av. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 AC/DC, Beatles, Bruce Springsteen og Stan Getz Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 AC/DC var første her og. Tatoverte en Gibson + påskriften "Let there be rock" på overarmen som 14 åring :!: Jævlig fett!!! Kan du poste et bilde av den? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 AC/DC var første her og. Tatoverte en Gibson + påskriften "Let there be rock" på overarmen som 14 åring :!: Noen andre? ja bilde! Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hørte Pink Floyd for første gang i 1974-75. Blei hekta med én gang...og sånn har det vært siden. Lenke til kommentar
moray Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Raga Rockers. Tror det har blitt over 10 konserter opp i gjennom årene. Temmelig bredt glis når Krohn dro en låt på Valentourettes på Rockefeller før jul. Har vel hatt et temmelig nært forhold til AC/DC denne karen også. Spesielt i tenårene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Litt spent på hva groenn har å si jeg nå..Og hvor blir det av anth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå