Crazysteps Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nokia har produsert flere forskjellige stereoheadset til sine mobiler med innebygget radio og mp3-spiller. Nå er det to originale versjoner i salg side om side. Det ene er det stilige HS-3 Fashion Headset i med "krøllfri" tråd, om det nå fungerer. Mens den andre er den trauste og vanlige HDS-3. Noen som har prøvd begge to og vet om det er noen forskjeller i lydkvalitet? Er ikke fornøyd med mitt HDS-3 og derfor lurer jeg på om jeg skal legge inn bud på den førstnevnte HS-3 da dette både ser finere og bedre ut. Også kjekt om dette med krøllfri tråd fungerer, gjør det? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har testet dem begge med 6630 og 6610i: Lyden i _HS-3_ er 1/10 av den lyden man får med HDS-3. Det jeg mener: Hvis man har en lyd-skala fra 1-10 hvor 1 er lavest og 10 er høyest ligger HS-3 på 2. Det er så utrolig lavt. Kunne nesten ikke høre sangene jeg spilte. Men det kan hende det var feil med mitt eksemplar. Edit: Også kjekt om dette med krøllfri tråd fungerer, gjør det? Det fungerer bra. Det blir ikke krøllete isåfall. Endret 10. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Det hørtes rart ut. Er det noen som vet motstanden i de to hodesettene? Om motstanden er nogenlunde lik burde jo lyden være like høy også, er ikke så mange andre faktorer som spiller inn med slike sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå