Gå til innhold

Ingen silkehansker på her i gården

Pusern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, kanskje ikke så ille, men tror du det hadde skjedd på den måten i Norge? Tviler litt på det.

Jeg har sett politiet her i tromsø takle personer så d synger, en kompis av meg så faen ikke ut etter at en 120kg's politimann taklet lille han på 70kg i asfalten.

Grunnen var at politiet hadde fått rapporter om bråk av en mann som matchet han beskrivelse ellerno, men det kunne ikke vært han siden vi kom i taxi til stedet 5 min tidligere. Å de trodde de så at han hadde kniv, noe som viste seg å være en samsung mobil.

Det hele endte med at han fikk en uforbeholden unnskyldning å turen til legevakta ble betalt av onkel politi, sikkert siden de var livredd for at dette skulle komme som to siders oppslag i avisa.

Lenke til kommentar

Det var ikke så ille mener jeg, når en person vandrer rundt på gata med en kniv og han virket også veldig truende mot den ene på midten der ja. Det så ganske brutalt ut når han ble kastet mellom bilen og stolpen eller hva det var.. men han _kunne_ jo ha stukket politimannen da.. kan aldri vite ..

Lenke til kommentar
Det derre der var jo glimrende av politiet. Han småtrippet mot han ene purken der men kniv i hånden og ble IKKE skutt altså. :wow: er dette i statene eller kanada? :hmm:

Jeg også tenkte at han sikkert ble skutt med en gang, har ikke politiet i statene lov å skyte han om han gjør noe slikt da? Ivertfall varselskudd eller i føtene eller noe.. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...