slimboy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Mulig det er spurt om før, eller at jeg skulle ha fått den allerede Men har de begynt å sende ut billetter Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 de sender ikke ut billetter, de må du printe ut selv fra PTN Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har du bestillt armbånd skal de komme "en uke før".. regner med at de kommer i løpet av neste uke. Men som CaZiO sier må du skrive ut billetten selv fra partyticket, men prøv å unngå å bruke blekk-printer (de advarer i allefall mot det ) Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Øhhhhhh, der fant jeg de, men bare den ene billetten var i orden, dvs den var regget på meg, de 2 andre sto jeg som OWNER ellers sto det: Der er ingen bruker,,,, hvor regger jeg de 2 andre? FIXED Endret 11. mars 2005 av slimboy Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 når kan man printe ut bilettene? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når du vil, det gjøres når du er innlogget på accounten din på PTN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå