TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) men vi kan sikkert ale prøve å være litt mer positive og hygglge _ikke sant!_ Ingen av oss er vel egentlig så veldig uskyldige så vi legger det bak oss, right? Endret 13. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 ja battle hymes er den de "slo" gjennom med er det ikke? Er iallefall siste låt på den første skiva "Battle Hymns" som kom ut i 1982. Vil tippe at den gjorde litt utslag ja, sangen er jo episk til dei grader!! Liker det første albumet godt! Synes ikkje Warriors of the world var så bra, enkelte sanger er jo knall men ikkje eit killer-album etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 HATER manowar! Var på konserten på roskilde, sinnsykt høy, skarp og jævlig lyd+ noe av det jævligste puddelmannsjiten jeg har hørt! Så jeg syns de er utrolig oppskrytt, musikk for døve! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 herregud for en holdning. hvor gammel er du? en 10åring som nettopp har lært hvordan han logger på internett. du fortjener virklig kritikk for å si noe så dumt! Hahaha! Hvor faen ble det av "ååh, må ikke skape dårlig stemning og krangling, det synes jeg ikke er noe koselig"? Det er du framstår som den lille drittungen her. Men vi var kanskje ferdig med den diskusjonen ... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) HATER manowar! Var på konserten på roskilde, sinnsykt høy, skarp og jævlig lyd+ noe av det jævligste puddelmannsjiten jeg har hørt! Så jeg syns de er utrolig oppskrytt, musikk for døve! 1. Manowar er kjent for å spille høyt, det er en del av "gimmicken" deres. 2. "....noe av det jævligste puddelmannsjiten jeg har hørt!.." Vennligst forklar meg hva du mener med puddelmannsjiten. 3. Denne tråden handler om de er oppskrytt, ikke om du hater det. For at noe skal være oppskrytt må mange skryte det opp i skyene.. (Hvis alle hadde vært som deg så hadde faktisk Manowar vært neddskrytt.) (det ikke meningen å støte deg, bare så det er sagt... ) Endret 13. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Liste: 1. Warriors of the world united 2. Blow your speakers 3. Brother of metal 4. Carry on 5. Dawn of battle Vanskelig dette her, jeg har så mange favoritter!! Men lista over er nok de jeg liker mest! Endret 13. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) 1. Manowar er kjent for å spille høyt, det er en del av "gimmicken" deres.2. "....noe av det jævligste puddelmannsjiten jeg har hørt!.." Vennligst forklar meg hva du mener med puddelmannsjiten. 3. Denne tråden handler om de er oppskrytt, ikke om du hater det. For at noe skal være oppskrytt må mange skryte det opp i skyene.. det var en fint post! Synes ikkje Warriors of the world var så bra, enkelte sanger er jo knall men ikkje eit killer-album jeg syntes 95% av alle sangene på alle albumene er kjempe bra musikk jeg. Det er du framstår som den lille drittungen her så du syntes det er greit å oppføre seg slik som han gjorde? Men vi var kanskje ferdig med den diskusjonen . ja, vi er ferdig med den _NÅ_(altså skal vi ikke diskutere det mer i denne posten) edit: Blow your speakers jeg syntes ikke blow your speakers er av samme kvalitet som resten av musikken deres jeg. den er litt svakere, og jeg vil tro den ble laget for å appelere til "vanlige" mennesker. Endret 13. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 1. Manowar er kjent for å spille høyt, det er en del av "gimmicken" deres.2. "....noe av det jævligste puddelmannsjiten jeg har hørt!.." Vennligst forklar meg hva du mener med puddelmannsjiten. 3. Denne tråden handler om de er oppskrytt, ikke om du hater det. For at noe skal være oppskrytt må mange skryte det opp i skyene.. det var en fint post! bra TLZ! keep on the good work! Det er du framstår som den lille drittungen her *kverulering*HAHA NEI DET ER DEG! HATER manowar! Var på konserten på roskilde, sinnsykt høy, skarp og jævlig lyd+ noe av det jævligste puddelmannsjiten jeg har hørt! Så jeg syns de er utrolig oppskrytt, musikk for døve! som TLZ sier, så er det en del av gimmicken ders. de spiller alltid syklig høyt! man drar ikke på manowar konsert uten ørepropper for å si det sånn! puddelmannsjit? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Angående det å spele høgt, det er jo mykje av rockens og spessielt hard-rockens virkemiddel. Ta Black Sabath f.eks, dei begynte å spela bluesrock med høgt volum og ekstra punch, dette utvikla seg vidare i den rettning heavy rock tok. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Angående det å spele høgt, det er jo mykje av rockens og spessielt hard-rockens virkemiddel. Ta Black Sabath f.eks, dei begynte å spela bluesrock med høgt volum og ekstra punch, dette utvikla seg vidare i den rettning heavy rock tok. jeg hører alltid på slik musikk ekstra høyt. enkelt og greit fori jeg syntes det blir bedre da. det er vel slik manowar tenker også. jo høyere vi spiller jo bedre liker publikum det! edit: Endret 13. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis folk spiller det så høyt at lyden blir forvrengt eå er det no-no for min del... men men... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 er det ikke sakt at manowar ikke er skreddersydd for pm, men at de alikevel er nærmest den sjangeren? Nei. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis folk spiller det så høyt at lyden blir forvrengt eå er det no-no for min del... men men... Viss lyden blir forvrengt skylder eg på ustyret. Men arrangøren må jo tilpasse lyden til utstyret slik at det ikkje blir forvrenging Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Joda, sant nok...Men hvis de spiler så høyt at det gjør vondt i ørene så liker eg det heller ikke, blir unødvendig synes eg. Men som sagt det er litt av gimmicken deres, det er ikke uten grunn de synger ting som "Load and Proud!" Hehe.... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) det er ikke uten grunn de synger ting som "Load and Proud! de synger også at de spiller så høyt at musikken deres ikke er for "pingler" hehe. edit: hvis de spiler så høyt at det gjør vondt i ørene så liker eg det heller ikke hvis man drar på manowar konsert uten ørepropper, kommer man døve ut igjen! det er fakta(nesten i hvertfall) Endret 13. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hvis man drar på manowar konsert uten ørepropper, kommer man døve ut igjen!det er fakta(nesten i hvertfall) så sant, så sant! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tror ikke jeg har hørt mer enn en sang av Manowar. Altfor harry for meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 sjekk hva jeg nettopp bestilte! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) foreste. til det at de spiller høyt!: fra kings of metal: Manowar, manowar living on the road When we're in town speakers explode We don't attract whimps 'cause we're too loud Just true metal people that's Manowar's crowd edit: bestilte en til jeg. også vinyl Endret 13. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå