Gå til innhold

Er Manowar oppskrytt?

Aurgjelme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du ikke at en av de største bandene i power metal ikke skal stemple seg power metal?  :blink:
det var ment som en spøk :dontgetit:

:thumbup:

edit: jeg er merkelig, og må slutte å spøke :(

edit2: foresten

Tolker du absolutt alt eg skriver negativt?

90% av det du sier, er ikke vinklet på noe hygglig måte, for å si det slik.

noe du kanskje burde tenke over. du har e dårlig vane med å skrive ting så ufyslig å støtende så mulig, i steden for å skrive det på en normal/hygglig måte

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar
edit: jeg er merkelig, og må slutte å spøke  :(

edit2: foresten

Tolker du absolutt alt eg skriver negativt?

90% av det du sier, er ikke vinklet på noe hygglig måte, for å si det slik.

noe du kanskje burde tenke over. du har e dårlig vane med å skrive ting så ufyslig å støtende så mulig, i steden for å skrive det på en normal/hygglig måte

Forsett å spøk, bare bruk en smiley(:p) som tilsier at du spøker.... :)

Eg føler egentlig ikke at eg har en vane for å skrive slike innlegg, men var litt irritable her en dagen og da kan eg til tider være litt frekk ja. Noe som kanskje har gjort at du har tolket innleggene mine som "ufyselig støttende".

Mener sjeldent noe vondt med innleggene mine.... :shrug:

Forøvrig så blir ofte kritiske innlegg med en liten negativ undertone, det må jo bli slik. Det er fordi det er kritkk, dette må du huske på. Og tenk igjennom hvordan du tolker ting og hvor lett du blir støtt.... for hvis du ikke takler å bli kritisert.... :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Noe som kanskje har gjort at du har tolket innleggene mine som "ufyselig støttende"

jeg tenker ikke bare på innlegg du har i denne posten. det er uhyrlig sjeldent jeg har sett du har skrevet noe som helts, positivt i en post som ikke er om musikk du syntes noe serlig om.

men samme kan det være. denne posten handler om et av verdens beste power(fornøyd?)metal band, ikke deg ;)

Lenke til kommentar

Uansett så har vi vel fått konklusjonen at Manowar ikke er oppskrytt fordi de spiller helt ok(eller knallbra ifølge noen) musikk og blir ikke skrytt opp i skyene? :hmm:

Aurgjelme: Hvorfor skal eg skrive positivt om et band eg ikke liker? Det blir litt ulogisk synes eg... :dontgetit:

Du må jo takle at folk skriver negativt om musikk som du liker, folk eg snakker med snakker ofte "drit" om musikken eg hører på men det ignorerer eg. Andre ganger kommer folk med litt mer seriøse argumenter og sånt, men de kritiserer alikevel men eg tar meg ikke nær av sånt... hvorfor skulle eg det?

EDIT: Vi har nesten en side med offtopic her nå, hmm... :whistle:

Så derfor foreslår eg at du svarer på PM, evt. starte en "er det lov å kritisere?" thread...

EDIT2:

isteden for å skrive:"black metal og death metal er to forskjelige ting, er du istand til å forstå det?" kunne du skrevet bare:"black metal og death metal er to forskjelige ting"

du kunne spart de for "er du i stand til å forstå det". det er bare ment for å skape dårlig stemning og kranglig...

Eg mente det ikke slik...

Eg skrev faktisk først en "normalt" innlegg, men det ignorerte du totalt noe som irriterte meg på en dag eg var i generelt sett jævlig humør. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Aurgjelme: Hvorfor skal eg skrive positivt om et band eg ikke liker? Det blir litt ulogisk synes eg... :dontgetit:

du kan skrive så negativt du vil, men du bør pase på hvordan du utrykker deg.

isteden for å skrive:"black metal og death metal er to forskjelige ting, er du istand til å forstå det?" kunne du skrevet bare:"black metal og death metal er to forskjelige ting"

du burde spart deg for "er du i stand til å forstå det". det er bare ment for å skape dårlig stemning og kranglig, noe hvertfall jeg ikke syntes er noe korslig.

de kritiserer alikevel men eg tar meg ikke nær av sånt

jeg tar meg ikke nær av det du sier, men du må tenke over at en dag kan det være noen som faktisk gjør det!

edit: 2 late! vi får slutte å diskutere detre i denne topicen

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar
Og det at du har et medieskapt og rart inntrykk av black metal uten å kunne komme med konkrete henvisninger til det du sier blir bare litt trist. Det er ikke alltid ting er slik du forestiller deg i hodet ditt.

skjønner jeg det rett, at du påstår at ingen av black metal bandene gnir seg inn med blod?

da er det nok du som har et helt feil bilde av black metal band!

er detta et bedre image enn det manowar har?

Dimmu_Spiritual.jpg

ja, hvis man er metalt syk i hue.

eller detta:

bedlam_radio404_black_metal.GIF

hm :hmm: :

black%20dawn_Blood%20for%20satan.jpg

for dere som ikke ser det, er de dynka i blod:

raisehel.JPG

nei, så tøft! et grise hode:

sandnes01.jpg

jeg kan godt finne flere bilder til deg hvis du vil!

edit: nei, da er det bedre å gå i små lærklær!

@TLZ: jeg er faktisk enig medAurgjelme. du slenger mye dritt!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
uansett(ja faktisk)så er manowar sitt image bedre enn mange black metal band sine(hvertfall burde metalt friske personer mene det)

...

Her er noen av favoritt blackmetal bandene mine:

Extol

extol01.jpg

Borknagar

BORKNAGAR.jpg

OOHH DE HADDE SJUKT IMAGE SOM KUN MENTAL UFRISKE KAN LIKE!!!

(forøvrig: liker mentalt syke folk mye bedre black metal enn andre? Eg kjenner noen og de hører ikke på metal en gang, men noen av de liker klassisk. og har du noe imot mentalt syke... eller bare generalsirer du? Uansett så er det teit.)

EDIT: Ja eg kan være negativ mot folk, og eg har faktisk kommet frem til at eg bryr meg fint lite om folk blir støtt, det er deres problem. (tusen takk til dere som var så flinke å hjelpe meg å komme frem til denne konklusjonen =) Forøvrig så virker det bare som headcleaver og co. mener eg er mye negativ. Skal vi ha pool på det? :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
uansett(ja faktisk)så er manowar sitt image bedre enn mange black metal band sine(hvertfall burde metalt friske personer mene det)

rar måte å si det på, men jeg må si meg enig.

manowar har et snålt image, men det er bedre å gå i små lær antrekk, enn leike ofring av unge damer, eller å dynke seg selv i griseblod

Lenke til kommentar

dimmus image er hva jeg vil kalle en parodi på black metal

edit: Zimon, nei. nå er ikke sjanger så veldig lett å diakutere lenger, men, som flere her har påpekt, manowar er som skreddersydd for power metal.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
OOHH DE HADDE SJUKT IMAGE SOM KUN MENTAL UFRISKE KAN LIKE!!!

ingen har sakt at alle black metal band er slik, men det blei insinuert til at ingen var det før i topic'en. noe som da er helt feil.

Forøvrig så virker det bare som headcleaver og co. mener eg er mye negativ

trur nok heller vi er de eneste som ikke gidder å ta dritt fra deg hele tida, og heller sier i fra.

eg har faktisk kommet frem til at eg bryr meg fint lite om folk blir støtt, det er deres problem.
det sier litt om deg som person når du gir f i om folk blir støtt eller ikke også. det er skikklig idiot oppførsel. hører ikke hjemme på et forum i det hele tatt!
manowar er som skreddersydd for power metal

er det ikke sakt at manowar ikke er skreddersydd for pm, men at de alikevel er nærmest den sjangeren?

:nei:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
EDIT: Ja eg kan være negativ mot folk, og eg har faktisk kommet frem til at eg bryr meg fint lite om folk blir støtt, det er deres problem.

herregud for en holdning. hvor gammel er du? en 10åring som nettopp har lært hvordan han logger på internett. du fortjener virklig kritikk for å si noe så dumt!

til dere her som liker manowar. hvilke er deres absolutte favoritt sang?

min må være brothers of metal. den er virklig syklig bra!

Lenke til kommentar

Se her, eg har aldri gått inn for å være negativ... rent følelsemessig så er innlegene mine relativt nøytrale.... eg bare skrev det i frustrasjon over at du og headcleaver har bestemt dere for å tolke sånn omtrent alt eg sier i værste mening. Så hvis dere tolker alt i værste mening så er deres problem. Har spurt en del folk rundt på forumet og det er omtrent ingen som oppfatter meg som særdeles negativ eller støttende.

Dere kan jo slenge opp en poll... :shrug:

herregud for en holdning. hvor gammel er du? en 10åring som nettopp har lært hvordan han logger på internett. du fortjener virklig kritikk for å si noe så dumt!

Ditto.

Min favoritt er: Warriors United :)

Men eg gidder ikke å diskutere dette med dere mer av den enkle grunn at dere kommer til å dra med ned på deres nivå og eg er ikke flink til å være troll. ;)

EO fucking D.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Men eg gidder ikke å diskutere dette med dere mer av den enkle grunn at dere kommer til å dra med ned på deres nivå og eg er ikke flink til å være troll. ;)

haha, den var god :hrm:

ja battle hymes er den de "slo" gjennom med er det ikke?

edit:

Har spurt en del folk rundt på forumet og det er omtrent ingen som oppfatter meg som særdeles negativ eller støttende

seffølgelig syntes ikke folk som er dine "forumvenner" du er negativ. de er jo sikkert enig med deg. men vi kan sikkert ale prøve å være litt mer positive og hygglge _ikke sant!_ :innocent:

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...