Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg synes de er mer like, men men... Har hørt 30-40 Manowar låter og det er ikke en eneste der som skiller seg ut da bør du virklig høre bedre etter! på albumene deres har de noen sanger som er mer eller mindre like, så er resten ulike fra resten av musikken deres. å jeg syntes du sumerte opp sanger fra metallica som nok er mer like enn du liker å tro. edit: endret litt. Endret 11. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Manowar er ikke oppskryt. Manowar RULER. er vel noen sanger som er bare helt greie... men resten RULER Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 er vel noen sanger som er bare helt greie... har ikke hørt en eneste sang jeg har misslikta av de enda jeg. syntes musikken deres har en spesiel klang jeg virklig setter pris på! da bør du virklig høre bedre etter! enig. de har mer variasjon enn det mange av dere påstår. ja de har mye som er ganske likt, men de har mye som skiller seg ut fra resten av musikken deres også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 foresten, det med at de ikke synger omvikinger Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hør på "Hail and kill" live!! Sjukt lenge han holder den tonen! denne du mener? Jepp!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) jeg sa jo i etterkant at jeg tok feil, og ikke hadde peiling da.skjønner ikke hvorfor det er noe å bli så sint for Ja, det er jo flott det. Men jeg bare påpeker at dine fordommer ikke gjelder black metal heller. Endret 11. mars 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Manowar er vel ikke kommers nok til å være oppskrytt, men dersom de hadde vært det hadde de vært oppskrytt. Frekk påkledning ihvertfall.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Denne er så fin Courage.mov Endret 11. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men jeg bare påpejer at dine fordommer ikke gjelder black metal heller. det gjør de. hvertfall noen av black metal bandene! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 dersom de hadde vært det hadde de vært oppskrytt. eh..hvorfor? det gjør de. hvertfall noen av black metal bandene ja, fint jeg havertfall har en som er enig med meg! Jepp!! den er stilig ja! han kan virklig synge! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Eneste jeg har hørt av manowar er sangen Williams Tale, en genial bass-solo. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Eneste jeg har hørt av manowar er sangen Williams Tale, en genial bass-solo. da vil jeg anbefale deg: Battle Hymes Brothers of Metal Fight Until We Die Hail and Kill Sting of the Bumblebee(nesten bare bass solo) Weels of Fire Heart of Steel jeg syntes alle disse sangene er fantastisk bra musikk! anbefales virkelig! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Manowar er absolutt ikke oppskrytt. De er ikke noe gode teknisk sett å spille. Men helt grei. De har også mye power og varisjon i musikke nsin Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men jeg bare påpejer at dine fordommer ikke gjelder black metal heller. det gjør de. hvertfall noen av black metal bandene! Nei. Gorgoroth hadde en konsert nede i Polen som kan nærme seg hans beskrivelse, og som kan ha fått fordommene deres til å løpe løpskt. Men nei, det er få band som er slik. Anbefaler deg å ikke ta repotasjene på VG så seriøst. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Warriors of the world sier bare jeg og call to arms og brothers of metal Manowar har en sinnsykt morsom type metal, de synger alltid om middlesalderslag o.l! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Anbefaler deg å ikke ta repotasjene på VG så seriøst. var det meg du mente? uansett, så har jeg sett videoer hvor balck metal band har helt blod i kjeften på seg selv, å vandret rundt på scenen mens det sakte men sikkert renner ut. Dimmu Borgir drev på med det før. De er ikke noe gode teknisk sett å spille. Men helt grei. de er nok langt fra verdenstoppen, men jeg vil ikke si de er noe dårligere enn noe mange andre metal band. eller bassisten er skrekklig bra. han vil jeg si er i verdenstoppen, men ikke de andre. edit: sangen "sting of the bumblebee" er et bra eksempel Manowar___Sting_Of_The_Bumblebee.zip Endret 11. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 de er nok langt fra verdenstoppen, men jeg vil ikke si de er noe dårligere enn noe mange andre metal band. nei, det vil jeg ikke si. jeg ivl ikke tro at de er så veldig mye dårligere enn f.eks metallica(for å ta et kjent band) eller SOAD for den sakens skyld(skal du kjefte nå eller tlz ) de utmerker seg ikke veldig musikalsk i alle sangene deres, men de har noen få med skremmende avanserte gitarsoloer eller bass-soloer. i mange av sangene deres utmerker også Scott seg som en utrulig potent trommis! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Rent musikalsk sett så er de fult istand til å lage bra musikk, det er bare det at de bestemmer seg for å tviholde på den "true" stilen sin.... Uansett, diskusjonen var om de var oppskrytt... Eg vil si nei av den enkle grunn at de er ganske brukende og ikke skrytt opp i skyene hele tiden.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Eg vil si nei av den enkle grunn at de er ganske brukende og ikke skrytt opp i skyene hele tiden.. ja, er enig der. jeg syntes faktisk de fortjener ganske mye mer skryt enn det lille de får Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 De er ikke noe gode teknisk sett å spille Hmm...yeah right...Har du sett Scott Columbus traktere trommene??Kan ikke akkurat si at han er en "noob" på trommer...Joey DeMaio er utrolig bra på bass(jeg vet ikke om noen som er bedre)..Karl Logan på gitar har også vært borti en gitar et par ganger...for ikke snakke om Eric Adams på sang..er det noen som synger bedre??Muligens Mr. Halford i Judas Priest....Vil nok ikke si at gutta i Manowar er dårlig til å spille(da hadde de ikke hatt så mange fans world wide som det de har i dag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå