Gå til innhold

Er Manowar oppskrytt?

Aurgjelme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mange Metallica'er? Hvem er de andre Metallica'ene?

Det eg synes det har blitt mange av er Manowar'er, altså den første Manowar var bra men nå fks. Hammerfall prøver å kopiere de så blir det som regel patetisk... :shrug:

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med 3-4 tråder "Er [navn på bandet] oppskrytt?" .. Virker som om du bare masseproduserer tråder..

er ikke jeg som har lagd de andre da...

tenkte vi kanskje kunne få til en hvor det faktisk ikke ble krangling. syntes da vi har klart det ganske bra. du er den eneste som hittil har syntes de er oppskrytt.

kan jeg foresten få spørre hvorfor?

Mest fordi jeg ikke har peiling :p Jeg digger Metal. Men ManOWar har jeg hørt lite av :D

Lenke til kommentar
ja. personlig syntes jeg vi trenger flere slike band, så blir det litt mer variasjon i musikkens verden. det har blitt for mange "metallica'er"

Synd at Manowar bidrar så lite til variasjon da de 25-30 sangene jeg har hørt er helt like ;)

Og det er faktisk overraskende få "metallicaer" med tanke på hvor stor suksess de har hatt. Egentlig veldig få som gidder å gå i de samme musikalske fotspor.

Harrymetall band er det derimot nok av og jeg skal til nød innrømme at Manowar er en av de bedre i denne sjangeren.

Lenke til kommentar
Synd at Manowar bidrar så lite til variasjon da de 25-30 sangene jeg har hørt er helt like

Hey...never change a winning team..(hørt det før??) det er det som gjør Manowar så utrolig bra...de er tro mot sin spillestil,må ikke forandre på det som er bra..ikke sånn som endel andre sellouts,som f.eks Metallica.Tidlig Metallica var bra,det siste er bare søppel(skal liksom fornye seg hele tiden....hvorfor det??fansen kjøper jo musikken fordi de liker den stilen de har ,ikke for den stilen de kanskje kommer med en gang i fremtiden).

Lenke til kommentar

Vel jeg er vel en av de som liker forandring da ;)

Hvis jeg vil høre på det gamle gode, så er det jo bare å ta frem den cd'en. Trenger ikke gi ut noe søppel som høres nesten make ut. Og St. Anger er faktisk et jævlig bra album heh.

Manowar har akkurat de samme sangene fjørten ganger, det er ikke det samme som å være tro mot sin spillestil, det kalles resirkulering.

Lenke til kommentar
Vel jeg er vel en av de som liker forandring da ;)

Hvis jeg vil høre på det gamle gode, så er det jo bare å ta frem den cd'en. Trenger ikke gi ut noe søppel som høres nesten make ut. Og St. Anger er faktisk et jævlig bra album heh.

Manowar har akkurat de samme sangene fjørten ganger, det er ikke det samme som å være tro mot sin spillestil, det kalles resirkulering.

Nå er du forbanna barnslig!

Lenke til kommentar

Akkurat hva var det jeg sa som var så forbanna barnslig? Er sannheten barnslig? Vil du faktisk ikke innse at Manowar driver resirkulering av gamle låter?

Det hjelper å komme med motargumenter i stedet for å hisse seg opp og poste et meningsløst innlegg vettu ;)

Lenke til kommentar

Manowar er bra de! Kjøpte 2 plater av de i går jeg ikke hadde...

Litt ensformige tekster da, og er sinnsykt mange som kopierer de for tiden!

Men ellers konge musikk! :thumbup:

Men de gruser IKKE Metallica! ;)

Lenke til kommentar
Litt ensformige tekster da, og er sinnsykt mange som kopierer de for tiden!

Jepp, og de er som regel skiggelige elendige.... Hammerfall.. huff...

Manowar resirkulerer, og de hjelper det lite hvor bra de er.

Forøvrig synes eg Manowar's tekster er barnslige. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Tidlig Metallica var bra,det siste er bare søppel(skal liksom fornye seg hele tiden....hvorfor det??fansen kjøper jo musikken fordi de liker den stilen de har ,ikke for den stilen de kanskje kommer med en gang i fremtiden).

For deres egen del, kanskje? Tenkt på det? Tror du ikke man blir så inni faens lei av å spille heavy/trash metal i 20 år?

Lenke til kommentar
Ser ut til å utvikle seg til krangletråd dette og.... :roll:

ja, for all del ikke gjør dette til en metallica trå! de er det mange av fra før!

Vil du faktisk ikke innse at Manowar driver resirkulering av gamle låter?

du skal få mene hva du vil, men det der er faktisk feil.

de har noen sanger som ligner hverandre, men de er langt fra så like som mange av sangene på f.esk st.anger...

men de kritiserer dere jo ikke, for dere liker jo metallica :p

Hey...never change a winning team..

jeg er enig der!

men hvis dere hører på flere sanger enn de som er mest populære(hvis det går ann å si det om manowar da) så skal dere nok se at de har mye forsjellig!

altså den første Manowar var bra men nå fks. Hammerfall prøver å kopiere de så blir det som regel patetisk..

hvis de prøver å kopiere manowar, gjør de en skrekelig dårlig jobb!

de høres ikkelike ut, så det er en helt feil sammenligning!

Hvem er de andre Metallica'ene?

personlig syntes jeg hammerfall ligner mer på metallica enn manowar(musikken altså, ikke tekster)...

Men de gruser IKKE Metallica!

det er din mening, jeg mener noe annet!

Lenke til kommentar

de har noen sanger som ligner hverandre, men de er langt fra så like som mange av sangene på f.esk st.anger...

enig. sier ikke mer :!:

personlig syntes jeg hammerfall ligner mer på metallica enn manowar

jeg sytnes ikke hammerfall ligner på noen av de nevnte bandene jeg.

Lenke til kommentar
Det der sier jo alt om din kompetanse på omerådet ;)

hehe, som sakt, er jeg ganske blank der. trodde de gjorde no ala det samme som disse black metal folka jeg.

Vel, det sier jo ingenting. Bare håper de har en veldig selvironi

det er jo i så fall en ekstremt lang spøk :ermm:

edit: foresten!

jeg bilde

(fikk ikke til vanlig visning)

jeg syntes ikke de ser så mye værre ut enn mange andre metal band

Du skjønte ikke poengene på noen av de. Ved å si noe slikt beviser du hvor lite peiling du har på både death og black metal. At du synes det er like teit å male seg selv i trynet som å gå i minimale skinnantrekk, er greit. Men vær så snill ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på,

At de har selvironi betyr ikke at det treenger å være en spøk. Men hvis det er slik som Zyklon sier, at de ikke eier det, begynner jeg virkelig å lure.

Og foresten, argumenter er en fin ting.

Lenke til kommentar
Du skjønte ikke poengene på noen av de. Ved å si noe slikt beviser du hvor lite peiling du har på både death og black metal. At du synes det er like teit å male seg selv i trynet som å gå i minimale skinnantrekk, er greit. Men vær så snill ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på,

jeg sa jo i etterkant at jeg tok feil, og ikke hadde peiling da.

skjønner ikke hvorfor det er noe å bli så sint for :thumbdown:

Hør på "Hail and kill" live!! :cool: Sjukt lenge han holder den tonen!

denne du mener?

Hail_and_Kill.zip

Lenke til kommentar

Jeg synes de er mer like, men men... Har hørt 30-40 Manowar låter og det er ikke en eneste der som skiller seg ut. De har etter min mening fått til oppskriften sin skikkelig på en sang og det er Warriors Of The World som vel er fra deres nyeste album.

Og for å ta en del sanger som er forskjellige på St. Anger:

St. Anger

Dirty Window

All Within My Hands

Sweet Amber

Shoot Me Again

etc etc

Kanskje du mener det samme om Manowar sanger, men men at folk kan si at et album er likt er litt annerledes enn å si at 40 sanger er helt make. Og ja, jeg liker Metallica, men det er ikke favorittbandet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...