Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) HAHA!!!(ironisk og ond "black adder" latter!) da starter jeg en om et va mine favoritt band også!!! nå hva syntes dere? eller har dere ikke hørt om Manowar engang edit: endelig en av disse trådene som _ikke_ er laget for å skape krangling Endret 10. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har alltid sett på Manowar som homoerotisk vikingmetall for en lliten skare med undertrykt Conan fetisj Oppskrytt? Nehhhh...er vel for lite kjent til det nå. De fyller jo nisjen sin Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har en haug Manowar-sanger!! Manowar ruler!! Mine favoritter: Carry on Warriors of the world Hail and kill The gods made heavy metal Kingdom come Blow your speakers Metal warriors Hand of doom Kings of metal Heart of steel Master of the wind Swords in the wind Sting of the bumblebee Endret 10. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har alltid sett på Manowar som homoerotisk vikingmetall for en lliten skare med undertrykt Conan fetisj de er litt komiske ja :!: Oppskrytt? Nehhhh...er vel for lite kjent til det nå. De fyller jo nisjen sin hehe, ja! kanskje vi faktisk får en korslig rolig ikke kranglende trå denne gangen da!(håper!) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg har alltid sett på Manowar som homoerotisk vikingmetall for en lliten skare med undertrykt Conan fetisj :!: Nydelig formulert Edit: De har noen sanger som fenger, har ikke hørt så alt for mye av dem. Endret 10. mars 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Verken oppskrytt eller nedskrytt. Har en del ok sanger... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Aldri hørt noe positivt om dem - så nei. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Manowar ruler!! yes litt "rar" musikk er det, men de klinker til med noe av den beste metallen jeg veit om! de "pryler" metallica(for å ta et kjent band)i det meste!(ok kanskje ikke gitar)(den får jeg kjeft for:whistle:) Mine favoritter: Carry on Warriors of the world Hail and kill The gods made heavy meal Kingdom come Blow your speakers Metal warriors Hand of doom Kings of metal Heart of steel Master of the wind Swords in the wind Sting of the bumblebee der oppsumerte du joggu meg mine også! edit: endra bittelitte gran! Endret 10. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 viking musikk er ikke oppskrytt Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Woman, be my slaveThat's your reason to live Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 viking musikk er ikke oppskrytt Manowar handler dessverre ikke om vikinger men. Og Manowar er ikke akkurat det bandet som blir skrytt mest opp i skyene, så nei. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Noen av dere som har vært på en Manowar konsert noen gang??Absolutt blant de beste band til å spille live...høyt ,brutalt og rått...og NEI....Manowar er IKKE oppskrytt.Absolutt det beste metal bandet som eksisterer(ifølge meg,som har digga Manowar i over 20år) Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Woman, be my slaveThat's your reason to live Plesure Slave Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Først og fremst må jeg bare si at jeg aldri har hørt om dem, og tror ikke jeg har gått glipp av noe spessielt, men kanskje... Hvem vet? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Noen av dere som har vært på en Manowar konsert noen gang??Absolutt blant de beste band til å spille live...høyt ,brutalt og rått...og NEI....Manowar er IKKE oppskrytt.Absolutt det beste metal bandet som eksisterer nei dessverre de har ikke vært i norge på lang tid (som har digga Manowar i over 20år ROCK ON MY FRIEND! Manowar handler dessverre ikke om vikinger men nei , men de synger om alt fra tor(tordenguden) til valhall så det har nok noen elementer derifra ja! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 viking musikk er ikke oppskrytt Manowar handler dessverre ikke om vikinger men. Og Manowar er ikke akkurat det bandet som blir skrytt mest opp i skyene, så nei. De synger om Valhalla og at de er "sønner av Odin" osv. Lyrics: Heart of steel Master of the wind Swords in the wind Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) gutta er drit kule. se hva bassist(joey) sa live konserter egnetlig var for dem: "The whole purpose of playing live is to blow people's heads off," says Manowar bassist Joey DeMaio . "That's what we do; that's the energy of this band. We're out there to kick ass. We're out there to turn our Joey DeMaiogear on and blast. We're out there to kill. That's what metal is. Anybody who says otherwise is not playing heavy metal. We will melt your face!" edit: presterte å skrive vokalist edit2: må ta med denna glad nyheten: "The members of MANOWAR are ensconced in Haus Wahnfried and in Hell working around the clock on a new studio album. Although the band has yet to issue an album title, song titles, or a release date, watch the Kingdom Of Steel or one of the official fan sites for updates" Endret 10. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så enig så enig...Manowar MÅ oppleves live....finnes som sagt ingen bedre Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Manowar - Warriors of the world Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har alltid sett på Manowar som homoerotisk vikingmetall for en lliten skare med undertrykt Conan fetisj Vakker sammensetning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå