Bunny Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg er på utkikk etter et billig bra og komfortabelt headsett med mikrofon til å bruke til Skype, er det noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Dette vil vel fungere høvelig bra? "Trust 630B Silverline" se i prisguide... Endret 11. mars 2005 av Launch Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Her kan alt brukes. Anbefaler å kjøpe headset med minijack-kobling, da slipper du tull med hardware-installasjon. Lenke til kommentar
PimpDaddy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Sjekk dette, svært billig med gode egenskaper... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22381 Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 PimpDaddy; Flott må vist bestille 2 for veninna mi skal også ha Skal bestille veldig snart, men venter litt for å se om det kommer noen flere forslag her. Lenke til kommentar
Naxzo Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis du kun skal bruke headsettet til Skype ville jeg valgt det PimpDaddy skrev om. Men hvis du skal bruke headsettet til spilling, musikk, filmer og VoIP (f.eks skype, ip-telefon) så ville jeg tatt en titt på dette headsettet: Plantronics Headset .Audio90. Jeg har tidligere hatt det og funket kjempe bra til alt det jeg nevnte, men solgte det på grunn av at jeg fikk et bedre headset i gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå