eoj_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei Hvordan kan jeg finne ut hvilket lydkort man har? Espen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du kan f.eks titte i Device Manager/Enhetsbehandlig Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Hva skal jeg se på i enhetsbehandling a? Fant det ikke ut der. Espen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Skal stå under 'lyd-,video- og spillkontrollere' Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ok, men der er det jo mange ting å velge mellom. Prøvde alle, men ingen fant JEG det på. Noen enklere metode? Espen Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ok, men der er det jo mange ting å velge mellom. Prøvde alle, men ingen fant JEG det på. Noen enklere metode? Espen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Noen enklere metode? Tror det er den enkleste og mest generelle metoden. Men det er jo noen punkter du kan fjerne. F.eks er det ikke "Audio Codecs" eller "Video Codecs", "Legacy Audio Drivers" , "Legacy Video Capture Devices" eller "Media Control Devices" (dette fra enkelsk Windows XP). Finner du f.eks. "Realtek AC'97 Audio", så er det lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå