SharkAss Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har kjøpt et brukt Gainward 6800 GT og når jeg putter det i AGP-slot'en så piper PCen no helt j*****! Noen som vet hva som er galt??? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har du fått med bruksanvisning står det hva pipinga betyr Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har kjøpt et brukt Gainward 6800 GT og når jeg putter det i AGP-slot'en så piper PCen no helt j*****! Noen som vet hva som er galt??? Har du puttet strømkontakten inn i skjermkortet? Edit:Du bør forandre topicen,ellers vil nok denne tråden bli stengt. Skriv for eksempel heller:Pipelyder av skjermkortet,hva er galt? Endret 10. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 et er rimelig sikkert at du har glemt å sette i strømkontakten. Jeg gjorde det når jeg stressa og fant ut at det var jeg som glemte å sette i strømkontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå