kalg Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hva heter programmet der en kan dele harddisken(lage to partisjoner) uten å reinstallere windows? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) partisering av harddisk Det heter forresten Partisjonering /pirke Endret 10. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) du kan bruke fdisk.... det følger med windows. Bare å gå i command og skrive fdisk Menne.... er ikke dette litt feil plass til slikt???? edit: AI!!!! leste en gang til.... er nok partition magic. Fdisk kan kun slette og opprette partisjoner. Men pass på en ting. Det går bra å flytte og opprette en partisjon på enden av disken, men om du prøver deg på begynnelsen så kan det lett bli krøll. Jeg mistet 120gb med fest bilder og sann... lite kult. TA BACKUP!!!! Kan ikke alltid stole på slike program. En ting til, fragmenter disken først, om programmet må flytte data tar det LAAAAAAng tid.... Endret 10. mars 2005 av Behydro Lenke til kommentar
kalg Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 takk for gode tips! aner ikke hvor jeg skulle legge tråden? er ikke hd elektronikk... og rettskrivingen min er ikke helt bra. begynner å bli noen år siden jeg gikk ut av skolen nå Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tror det hadde vært rettere å poste den under hardware -> lagringsmedier Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Skal nok i kategorien "Programmer". Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Flyttes fra PSU og Elektronikk til Lagrinsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå