Gå til innhold

Tibia i FC3

Anbefalte innlegg

1. Download the game: Old Tibia client for Linux version 7.4 (approx 1.4 MB)
2. Extract the file using one of the following commands. A "tibia"-subdirectory will be created automatically.
tar xvfz tibiaNNN-linux.tgz
gnutar xvfz tibiaNNN-linux.tgz
zcat tibiaNNN-linux.tgz | tar xf -
3. Start the game in the directory "tibia" with the command tibia.

Note: The package Tcl/Tk, version 8.3, is necessary for playing Tibia.

får det ikke til.. noen som kan det? er litt dårlig i engelsk.. hjelp meg vær så snill.. men det er nok ikk e mange av dere som spiller tibia, så jeg tviler ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja.. det står "3. Start the game in the directory "tibia" with the command tibia." men når jeg trykker på "tibia" filen kommer det opp om jeg vil vise, kjøre, eller avbryte fila.. så trykker jeg på kjør, men det skjer ikke noe etter det.. jeg hadde mandrake en gang, jeg fikk til tibia der :p men er litt lenge siden og jeg har slutta med tibia så jeg husker ikke hvordan jeg skal gjøre det. men før når jeg hadde tibia på mandrake hadde jeg ikke noen probleme som som nå...

Lenke til kommentar
ja.. det står "3. Start the game in the directory "tibia" with the command tibia." men når jeg trykker på "tibia" filen kommer det opp om jeg vil vise, kjøre, eller avbryte fila.. så trykker jeg på kjør, men det skjer ikke noe etter det.. jeg hadde mandrake en gang, jeg fikk til tibia der :p men er litt lenge siden og jeg har slutta med tibia så jeg husker ikke hvordan jeg skal gjøre det. men før når jeg hadde tibia på mandrake hadde jeg ikke noen probleme som som nå...

Start spillet fra et terminalvindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...