kiios Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 1. Download the game: Old Tibia client for Linux version 7.4 (approx 1.4 MB) 2. Extract the file using one of the following commands. A "tibia"-subdirectory will be created automatically. tar xvfz tibiaNNN-linux.tgz gnutar xvfz tibiaNNN-linux.tgz zcat tibiaNNN-linux.tgz | tar xf - 3. Start the game in the directory "tibia" with the command tibia. Note: The package Tcl/Tk, version 8.3, is necessary for playing Tibia. får det ikke til.. noen som kan det? er litt dårlig i engelsk.. hjelp meg vær så snill.. men det er nok ikk e mange av dere som spiller tibia, så jeg tviler Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vil du altså ha en oversettelse av instruksjonene? Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva spesifikt er det du ikke får til? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Tibia for GNU/Linux er utdatert, for å spille Tibia så må du kjøre windowsversjonen med wine. Endret 10. mars 2005 av RatiX Lenke til kommentar
kiios Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 men jeg har lyst til å prøve den gamle Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 men jeg har lyst til å prøve den gamle Kan du da svare på hva du har problemer med? Lenke til kommentar
kiios Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 ja.. det står "3. Start the game in the directory "tibia" with the command tibia." men når jeg trykker på "tibia" filen kommer det opp om jeg vil vise, kjøre, eller avbryte fila.. så trykker jeg på kjør, men det skjer ikke noe etter det.. jeg hadde mandrake en gang, jeg fikk til tibia der men er litt lenge siden og jeg har slutta med tibia så jeg husker ikke hvordan jeg skal gjøre det. men før når jeg hadde tibia på mandrake hadde jeg ikke noen probleme som som nå... Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ja.. det står "3. Start the game in the directory "tibia" with the command tibia." men når jeg trykker på "tibia" filen kommer det opp om jeg vil vise, kjøre, eller avbryte fila.. så trykker jeg på kjør, men det skjer ikke noe etter det.. jeg hadde mandrake en gang, jeg fikk til tibia der men er litt lenge siden og jeg har slutta med tibia så jeg husker ikke hvordan jeg skal gjøre det. men før når jeg hadde tibia på mandrake hadde jeg ikke noen probleme som som nå... Start spillet fra et terminalvindu. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 jeg har jo prøvd det alt.. men det går ikke Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg har jo prøvd det alt.. men det går ikke Feilmelding? Lenke til kommentar
kiios Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) ja det står: ./tibiawish: bad interperter: ingen slik fil eller filkatalog. Endret 10. mars 2005 av kiios Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ja det står: ./tibiawish: bad interperter: ingen slik fil eller filkatalog. Hva står på første linje av filen tibiawish? Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvilken linje? Åpne tibiawish i en texteditor, eller bare skriv less tibiawish. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 det går jo ikke ann å åpne tibiawish da.. det står bare "ingen slik fil eller filkatalog" hvis jeg prøver å åpne den med terminal Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 det går jo ikke ann å åpne tibiawish da.. det står bare "ingen slik fil eller filkatalog" hvis jeg prøver å åpne den med terminal Åpne den i filemanageren, da... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tibia krever wish som følger med Tcl/Tk. Installer det. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 men jeg har lyst til å prøve den gamle Du KAN IKKE spille med den gamle versjonen siden den ikke er støttet av serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå