Gå til innhold

Nordmann dømt til døden, skal noe gjøres?

Anbefalte innlegg

Han er norsk statsborger, ergo er han norsk, ergo er han nordmann. Mer vil jeg ikke si om den saken. Ønsker du å diskutere hva en nordmann er så start en tråd om det ;)

Har du problemer med å fordholde deg til fakta, så ta utgangspunkt i at en 40 år gammel mann som er født og oppvokst i Oslo blir dømt til døden for henging i Irak. Hvordan skal myndighetene forholde seg?

Du får egentlig kalle det hva du vil.

Uansett så har han drept sin kone i Irak, og får da også mest trolig som fortjent i det landet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur kanskje det er litt sent å komme med dette nå, men han fyren og hu dama kommer fra Namsos (en plass i nord-trøndelag) der jeg bor. Faktisk kjente jeg hu dama som ble drept. Er såklart imot dødstraff, litt teit at noen blir mordet under rettens vilje, :nei: så 3 år senere finner man ut at fyren var uskyldig! Sånt er USA ekstremt flink til! :hrm:

Lenke til kommentar
Trur kanskje det er litt sent å komme med dette nå, men han fyren og hu dama kommer fra Namsos (en plass i nord-trøndelag) der jeg bor. Faktisk kjente jeg hu dama som ble drept. Er såklart imot dødstraff, litt teit at noen blir mordet under rettens vilje, :nei: så 3 år senere finner man ut at fyren var uskyldig! Sånt er USA ekstremt flink til! :hrm:

Ja - Bland inn USA her også. Det er mest relevant. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...