dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Trur nok det meste av kriger og tidsepoker er mulig fram til og med Første verdenskrig/1900-tallet. Då det blei ein utstrakt bruk av skyttergraver og dei byrja å lage tankser og maskingevær som gjorde det ganske ineffektivt å marsjere i formasjon... Taktikkane vill jo bli heilt annerledes når du beveger deg innpå 1900-tallet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 WW1: TW kan fungere pga. de lå i skytter graver og løp fram for å drepe, har også mulighet for klor- og sennepsgass utslipp etter vind, hvis vind snur kommer gassen tilbake. Da er det mulighet for å sette på gassmasker. Store kanoner på franskmennenes side, antageligvis de du kommer til å være eller tyskerne som er vanskeligere å være. Men på rome er du jo romerne som er de sterkeste, kan ha noe med at de var det spillet handlet om! men tror du 160 mann sprang fram på geledd og drepte? nei, tror ikke det. dette er ideer som passer bedre for EmpireEarth II og codename:panzers. må nok være en stor hærfører fra middelalderen/antikken/steinalderen? hvis det kommer et til da selvfølgelig. De sprang kanskje ikke fram på geledd, men de sprang fram for å prøve å inta motstandernes skyttergrav! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 nettopp det er ingen strategi der, Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kunne gått med rennesanse tiden vel? Da drev man jo emd kanoner og slikt, og sto i rekker og skjøt på hverandre og stakk motstanderen med bajonetter. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Revolusjonens tid (1750 - 1850) ville vært tøfft. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hva heter filmen med han derre Achilles? HAdde vært så tøft å lage et Totalwar spill med akkurat den byen på slutten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hva heter filmen med han derre Achilles?HAdde vært så tøft å lage et Totalwar spill med akkurat den byen på slutten. Troja? Brad Pitt som spiller Akilles der. BTW: Dere som nevnte revolusjonstiden, med kanoner, Napoleon, rekker med børsemenn, bajonetter, osv: Prøv demoen til den første store Rome-konkurrenten, nemlig Imperial Glory! EDIT: Bilder: Endret 3. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg likte ikke utseendet på felttogkartet, sånn brettspill-look syns jeg ikke hører hjemme i pc-spill. Men spillet ser bra ut, må laste ned demoen snart. Lenke til kommentar
Nostalgiker Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har lastet det ned, men jeg får det ikke til å funke:S den naval battlen og slideshowet går glatt, men når jeg skal starte de land battlene så kræsjer den ut til skrivebordet:S Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva med Starwars: Total War? Eller Jedi: Total war? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 [iC' date=03/04/2005 : 17:53] Hva heter filmen med han derre Achilles?HAdde vært så tøft å lage et Totalwar spill med akkurat den byen på slutten. Troja? Brad Pitt som spiller Akilles der. BTW: Dere som nevnte revolusjonstiden, med kanoner, Napoleon, rekker med børsemenn, bajonetter, osv: Prøv demoen til den første store Rome-konkurrenten, nemlig Imperial Glory! EDIT: Bilder: demoen var ganske kul, vant begge kampene på første forsøk. og håper man får en del større slag i hele spillet, i følge tothegame kommer det allerede 29 april Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva med Starwars: Total War? Eller Jedi: Total war? Noen folk holder fakrisk på å lage ein slik mod til RTW, du kan finne den her på Stratcommandcenter.com... Virker intersant, men har ein del aspekt som er vanskelige å gjennomføre gjennom RTW, men dei har vel sine idear om det... Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Lotr: Total War, en mer strategisk versjon av Bfme Det einaste som er litt dumt med Rome:TW er at det er ganske vanskelig/umuleg å lmodde in flygande units... Du har jo eit par mods her du kan kikke innom; Fourth Age: Total war- forum Middle Earth: Total War Er selv med å produsere Fourth Age, kan anbefale alle å ta en titt innom forumet på Fourth Age: Total war- forum... Ikke forvent ting som i filmene siden denne er basert på bøkene. Men jeg kan love dere en ting, det blir braaaaa! Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Håper på en Napoleon Total war, hadde vært konge! Om ca halvannet år hadde vært en passende tid før den kom. Da ville det lett utkonkurert imperial age. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 off, er noen som lager en som er rundt napeloens tiden. De lagde også en mod til medieval, som gjorde stor suksess, og som er balansert til multiplayer bruk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg ønsker at det kommer et skikkelig total war spill med napoleon tida som tema, ikke en mod. det skulle vært mer vold og at man kan styre båtslag i spillet. Det kunne være flere units og factions, tenk hvor tøft å være Norge, Danmark eller Sverige. Flere byer på kartet over Europa, og det skulle gå an å ha større hærer en to rader. Jeg håper de IKKE lager neste Total War spill med nyeste og beste grafikk, hater lagg og grafikk instillingene på low. Endret 22. april 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 "Total star Wars" hadde vært noe, ja. De slagene i Phantom Menace hadde jo gjort seg. Får bare håpe at eventuelle utviklere er smartere enn Hr. Lucas og holder den kukken Jar-Jar utenfor (med mindre man får anledning til å drepe ham) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg ville gjerne hatt "Rome: Total Surrealism" av David Lynch. Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kunne gjerne tenkt meg en remake av Shogun. Denne kjære klassikeren som kan bare beskrives som besettelse fra mitt hold.! (dette var så klart før MTW kom ut Total war er en av de få spill seriene som blir bedre og bedre for hver oppfølger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå