BadKarma^ Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Det kommer jo nye rallyspill nå men hva bør man velge?? Vrally eller Colin?? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har faktisk ikke testet noen av Vrally spillene, så jeg må jo bare si CMR3! Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har hørt at v-rally 3 skal være konge har ikke testet det så jeg snakker ikke av erfaring :smile: Jeg synes v rally 2 var bedre enn collin men nå har jeg som sagt ikke testet vral3 el coll3. Stikk på en butikk og test d før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg spiller V-Rally 3 for tiden og må si jeg er veldig imponert over dette spillet. Det er som en drøm, med nydelig grafikk, passe realistisk uten å drepe lysten til å spille. Musikk er det dårlig med under et løp, men den er upåklagelig når den først dukker fram. Du vil nok ikke bli skuffet om du velger V-Rally 3. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Det er jeg ikke heller:) Sitter planta foran skjermen med V-Rally for tiden jeg og... Siden CMR2 ikke kommer før sept. så gikk jeg til innkjøp av V-Rally... For se om jeg ikke kjøper CMR3 også når det kommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå