Stian234567 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei. Jeg har tven som er mindre en pc sjermen min nær pc sjermen min. Det som skjer når jeg slår på tven er at det flamerer litt på pc sjermen. Hva er galt? kan dette fikses? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Flytt TVen? Eventuellt kan du prøve å sette opp en metallvegg eller noe mellom TV og pc-skjerm. Tror det vil skjerme signalene litt fra hverandre. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ok... skal teste det... Men er dette skadelig for noen av partene ? tenker på hvis jeg ikke flytter en metall plate Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er jeg ikke sikker på. Det er vel noen form for magnetisme som skaper flimringen, ville ikke satset på at det var helt ufarlig for skjermen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Post her du!! http://forum.hardware.no/index.php?showforum=198 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er helt ufarlig. Faktisk så er det bra for PC-skjermen. De fleste skjermer avmagnetiserer seg selv under oppstart. Og ved lang bruk anbefales det at man avmagnetiserer manuelt.a Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den blir vel ikke avmagnetisert, den blir vel mer magnetisert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Visuelt identiske, men hva som skjer er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Feilpostet. Flyttes til skjermforumet (denne delen av forumet er kun for tv-serier/programmer og filmer, ikke for "utstyret" man bruker). Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Det er helt ufarlig. Faktisk så er det bra for PC-skjermen. De fleste skjermer avmagnetiserer seg selv under oppstart. Og ved lang bruk anbefales det at man avmagnetiserer manuelt.a litt avagnsert blir forvirret Men ved og avmagnetiserer manuelt mener du og skru av skjermen ? I så fall .... tv skjermen ? Blir vond i hode etter en stund. Er det noen måter jeg kan stoppe at dette skjer? Uten og flytte tven ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå