danielsn Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har hatt en WD raptor fra før, og fikk en ekstra hdd i dag: WD s-ata 250gb. Men problemet er at Windows ikke finner harddisken min. I bios finner jeg den. Noen som kan hjelpe meg? Endret 10. mars 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Finner du den i disk behandling? Høyreklikk Min Datamaskin, så Behandle eller noe slik (Har engelsk operativsystem selv, så er ikke helt sikkert på hva som står i norskt.) Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 prøv med partition magic eller et tilsvarende program som swissknife lr.no. swissknife kan du i hvertfall finne på www.downloads.com om du finner partition magic der er jeg ikke sikker på har prøvd begge programmene og de er lette å få til å funker som de skal gjøre Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Takker... Viste ikke at det var noe slikt jeg Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 det visste ikke jeg heller i min tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå