j0k3r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 LCD skjermen min byner å få litt fett-merker og litt sånn div. møkk.. Tenkte på å vaske den med noe, men HVA!? Er ikke helt sikker på om den tåler så mye fuktighet. Veit ikke helt hva man bruker til sånnt no rett og slett Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg bruker en slik microfiberklut som man får kjøpt hos optiker. fukter med vann dersom det er fettflekker som er sta. når jeg sier fukt så mener jeg fukt også...så vidt over tåkestadiet Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg bruker en slik microfiberklut som man får kjøpt hos optiker. fukter med vann dersom det er fettflekker som er sta. når jeg sier fukt så mener jeg fukt også...så vidt over tåkestadiet du får også kjøt sånn spray du skal rense brillene med, det funker på skjermen og Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er sååå mange tråder om dette her allerede, søk litt! så får du svar også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå