aleks_olsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har en qtek strømforsyning, og har hørt at den er søppel. Vurdere nå å bytte den ut, men er usikker på hvordan jeg skal kjøpe istedet. Nå skal det sies at jeg ikke har hatt noen problemer med den strømforsyningen jeg har, men ifølge "folket" så vil det etter all sansynelighet si "pang", og plutselig har ikke jeg noe pc lenger... Endret 10. mars 2005 av aleks_olsen Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Best of the Best PS: Koster ikke 500kr akkurat men kjøper du den vil du ikke angre. Denne kan vare leeenge.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sjekk også litt på NorthQ 400w psu, de er helt greie de Har en selv, og den er stabil og fin, greie spenninger og relativt stille... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex. 500w til ca. 500 kr er billig Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.500w til ca. 500 kr er billig Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk? Er de stabile el? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hvis du ikke skal ha så innmari mye watt så kan du gå for en hiper 350 watter... den er veldig stabil og fin! EDIT: Glemte pris, CA 350 kroner Endret 10. mars 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.500w til ca. 500 kr er billig Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk? Er de stabile el? Jeg har en bZerk PSU, den kortsluttet i dag (1mnd gammel). Men har avtale med Microplex.no, skal sende den inn, hvis de finner en feil kan jeg få penger tilbake eller ny PSU eller reparasjon. Da vil også portokostnader blir refundert... Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.500w til ca. 500 kr er billig Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk? Er de stabile el? Jeg har en bZerk PSU, den kortsluttet i dag (1mnd gammel). Men har avtale med Microplex.no, skal sende den inn, hvis de finner en feil kan jeg få penger tilbake eller ny PSU eller reparasjon. Da vil også portokostnader blir refundert... åkei! trur ikke æ tør å bestille en sånn da....kortsluttning etter 1måned...ikke helt bra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.500w til ca. 500 kr er billig Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk? Er de stabile el? Jeg har en bZerk PSU, den kortsluttet i dag (1mnd gammel). Men har avtale med Microplex.no, skal sende den inn, hvis de finner en feil kan jeg få penger tilbake eller ny PSU eller reparasjon. Da vil også portokostnader blir refundert... åkei! trur ikke æ tør å bestille en sånn da....kortsluttning etter 1måned...ikke helt bra Jeg har hatt min i laaaaaaaaaang tid, men har alldri hatt problemer med den. Jonas hadde nok et engangstilfelle. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 For all del, jeg var veldig fornøyd med bZerk'en før denne edisoden... Microlex.no er en fin butikk pga. at nesten alt de tar inn er nøye overveid, det vil si at nesten alle deres produtker er av god kvalitet Det eneste negative ved bZerk'en er litt støy og "knirking" fra viften ved laveste omdreining. Derfor skifter jeg nå mest sannsynlig til en MIST (dette problemet er nok kun hørbart hvis du har vannkjøling, dette skal jeg skaffe i løpet av måneden). Et annet problem er at 120mm viften i toppen ikke starter hvis den er innstilt på laveste omdreining når PC'en startes opp. Men, det er ikke fare for overoppheting siden PSU'en også er temperaturstyrt. bZerk 500W (min mening): Pluss: - Pris - Ytelse - Utseende - Sleever på kabler (heter det sleever/skrives det slik?) Minus: - Støy/knirking fra 120mm vifte (dette er kun et problem hvis man vil ha et absolutt lydløst system). Lenke til kommentar
space Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis Qtec'n fungere uten problemer nå, ville jeg brukt pengene på noe helt annet. (med mindre dette er en server med info om 1000 kunder i et stort firma...men hva er sjansen for det.....) space Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hvis Qtec'n fungere uten problemer nå, ville jeg brukt pengene på noe helt annet. (med mindre dette er en server med info om 1000 kunder i et stort firma...men hva er sjansen for det.....) space Jau..det høres jo greit ut...menne...hva er det verste som kan skje vist strømforsyninga går dunken? blir hovedkortet ødelagt? Endret 11. mars 2005 av aleks_olsen Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har om tilfeller der hovedkort, harddisk og skjermkort har røket. Dette er flere tilfeller altså, de tre tingene røk ikke i samme "eksplosjon" Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis Qtec'n fungere uten problemer nå, ville jeg brukt pengene på noe helt annet. (med mindre dette er en server med info om 1000 kunder i et stort firma...men hva er sjansen for det.....) space bedre føre var en etter snar. den q-tecen ar kvelden om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå