L O G I M A N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg vet at siemens har kommet med nye firmware for 65 serien, men disse er ikke offisielle, og er mulig å kun få tak i engelsk. Noen som vet sånn ca når dem skal legge ut nye? Er jo en liten evighet siden forrige oppdatering nå... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Antar de kommer snart. 36 ligger allerede ute på Siemens-sidene i "normalpakke" (altså ikke swup), men bare i engelsk (varian 1xx). FW43 er nå nyeste Swup versjon. NB: Det er fullt mulig å bruke engelsk firmware på norsk mobil! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ...og firmware versjon 33 for C65, variant x2xx... Jeg venter fortsatt på norsk firmware versjon 15 til SX1... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Cartman: Det er også C60 FW27 ute! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Cartman: Det er også C60 FW27 ute! Javel, også på norske service sentere? Husker at jeg absolutt måtte ha firmware versjon 25 mai i fjor, det var jo en kongeoppdatering, mobiltelefonen fikk jo WAV-støtte og støtte for automatisk tastelås (noe som var flaut at ikke lå på telefonen fra før av). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har den engelske FW 43, men hadde jo vært greit med den norske i grunn... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå