Gå til innhold

Hvor selger de Intelli 3.0 ? (Billig helst)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det siste halvåret har det jevnlig dukket opp tråder om hvordan skaffe denne musa. Dessverre er det evigheter siden den gikk ut av produksjon, og 4.0 er ikke spesielt attraktiv i forhold. Jeg har begge.

 

Det var vel en som bestilte ei modda 3.0 fra en utenlandsk webshop for en tid siden som fikk ei 4.0 med blå led. Dermed kan det være lurt å unngå å handle i utlandet, all den tid det ikke ser ut som denne musa er å oppdrive lenger. Får man feilsendt fra norsk butikk er det i det minste enklere å returnere.

Lenke til kommentar

Vel, den selges ikke lenger i norge! men den selges i USA, men da blir det jo ikke billig med frakt og moms og alt det der.

 

Microsoft har sluttet å produsere den... :(

Litt synd, for var, og er fortsatt en veldig bra og den mest foretrukkede musa av cs spillere ;)

 

Erstattet min 3.0 med en razer jeg

Lenke til kommentar

Gå innpå www.sk-gaming.com, trykk på "Shop" ikonet og oppe til høyre, og klikk deretter på et av bildene av steelpad mattene eller capsene for å komme innpå Steelpad sin hjemmeside.

 

Derifra kan du kjøpe såkalte "Heaton Package" med Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 + Steelpad 4D, eller "Pro Package" med Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 + Steelpad S&S for en litt dyrere penge.

 

(Hvis du går innpå www.steelpad.com siden direkte, uten å benytte lenken på SK-Gaming sin side, er det bare den dyrere "Pro Package" som står listet opp som en alternativ musematte med medfølgende MS Explorer 3.0.)

 

Vet ikke om noen nettsteder hvor de selger denne optiske musen seperat, men dette er iallefal et alternativ. Jeg bestilte min derifra, den såkalte "Heaton Package", og fikk pakken levert noen få dager senere. Var ikke så dyr frakt heller, husker jeg ikke feil.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på mus altså, men hvordan ser jeg hvilken versjon av IntelliMouse Explorer jeg har? :hmm:

 

Står nemlig IntelliMouse Explorer USB and PS/2 Compitable under min, men har ikke snøring på hvilken versjon jeg har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...