Gå til innhold

Logitech® MX™518 Gaming-Grade™ Optical Mouse


Anbefalte innlegg

Er forsatt trofast til min mx1000  :love:

Hehe men vi snakker om spillemuser her. :p

HAr både en mx510 ig mx1000 i huset her, og begge duger fullt til gaming.Men Mx1000 er favoritt grunnet mye mer behagelig form :yes: og så har eg i tillegg blitt skjemt bort av den ikkje eksisterende ledningen :thumbup:

 

Mx1000 + FunC= :dribble:

 

Kansje eg kjøper denne musa til sommeren sammen med en ny PC, vi for se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange her som lurer på hvor lik MX518 er MX510 og MX1000.

 

Jeg har nettopp fått MX518 og liker den veldig godt, omtrent like godt som jeg likte MX510 og MX500 som jeg bruker til de andre PC'ene mine. (Ja, jeg elsker Logitech produkter og kan nesten ikke få nok)

 

Uansett, MX518 er, enkelt forklart, en MX500 og en MX510 smeltet sammen til MX518, der fargen kommer fra MX500 og overflaten kommer fra MX510. Overflaten er da med andre ord, glatt. Føttene er identiske med MX510. Jeg bruker min MX510 og MX518'en på Fatal1ty musematta og fUnc! Funker veldig bra sammen, alle 4 combinasjoner - genialt med god plass! (prøver ikke reklamere her, bare sier på hvilke overflate MX518 er bra på.

 

Sensoren er ikke en Lasersensor, men Logitechs 1600-dpi MX™ Optical Engine. Jeg er ikke riktig sikker hva forskjellen er.

 

MX518 er en MX500/MX510 med en ansiktsløftning og 1600 dpi!

 

Vekt og sånn kan dere se på logitech sine sider.

 

EDIT: Sensor, ikke sensro.

Endret av CrazyOne
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Etter å har brukt den i noen dager nå er jeg veldig fornøyd. Den er indentisk i formen som 510 og ligger utrolig godt i hånden.

Har brukt Razer Diamondback til online spilling men ble sliten å håndleddet etter litt bruk. Så jeg var aldri helt fornøyd. Brukte mest min 510 online spill selvom Razer var en bedre mus.

Etter at jeg fikk 518 bruker jeg kun denne. Ikke blir jeg sliten, den hviler perfekt i hånden, lett med glatte føtter som sklir på de meste av musemattene jeg har prøvd. Func,icematt, Qpad og exactmat er musemattene jeg har prøvd. Virker best,min mening, på Qpad og icematt.

 

Nå er Razor og 510 lagt på hylla og bruke kun 518 fyller alle mine behov.

 

Skal du investere i en ny mus hadde jeg kjøpt 518 som er den beste musen på markedet akkurat nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
DMPoWer kva er vekta i forhold til mx500? Omtrent den samme eller litt lettare.

Virker som 518 er noen gram lettere. Har ikke noe postvekt her akkurat så får ikke testet nøyaktig.

Men "håndfeelingen" sier at 518 er lettest mellom 500 og 518

Lenke til kommentar

Har brukt MX518 i 20 minutter nå. Razer DB ble for liten for meg. En god mus, for all del, men passer ikke mine hender.

 

MX518 er deilig på mange måter (som flere her sier), men jeg må bare påpeke dette: Logitech, lær av Razer. Lag tynnere og mer fleksible kabler.

Lenke til kommentar

Nå er den brukt noen dager.

Presisjon og ergonomi er lite å klage på. Lillefingeren subber nedi musmatta, men det gjør den med de fleste mus for min del.

 

Jeg har aldri svettet i hånden ved datamus-bruk før, og listen over muser begynner å bli skummelt lang. Med MX518 blir hånden svett t.o.m. ved vanlig surfing på forumet.

 

Det, og den tykke kabelen, er minusene jeg har oppdaget hittil. Ellers virker den meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...