Gå til innhold

Trenger hjelp til bestilling av cl56!

Bea85

Anbefalte innlegg

Skal bestille cl56 på netshop i dag og lurer på ett par ting i forhold til det!

Hva slags minne skal jeg velge? Har ikke peiling på det her...

Alternativene er:

Kingston 512MB 333MHz Pris:775

Kingston 512MB 400MHz Pris:795

Standard 512MB 333MHz Pris:695

Standard 512MB 400MHz Pris:775

Skal har en 60GB harddisk (7200 RPM) men den ene er 100 kr dyrere. Bør jeg velge den?

Trenger både trådløst nettverkskort og vanlig modem. Skal jeg velge nettverkskortet da? Det står at det fjerner muligheten for vanlig 56Kmodem. Hva betyr det?

Eller holde det å velge trådløst nettverk?

CL56

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du leter litt på forumet her så har jeg spurt om nesten akkuratt det samme, ivertfall om trådløst nettverkskort.

fikk ikke noe veldig god forklaring på det, får håpe du får det.

du kan også sende en mail til netshop, det har jeg gjort ved noen annledninger og da fikk jeg raskt svar. veldig bra!

Lenke til kommentar
Kingston 512MB 400MHz Pris:795

:thumbup:

Skal har en 60GB harddisk (7200 RPM) men den ene er 100 kr dyrere. Bør jeg velge den?

Ta den fra Hitachi. Det står 24/7 i navnet på den som er 100kr dyrere. Vet ikke hva det betyr. Neppe noe kritisk...

Trenger både trådløst nettverkskort og vanlig modem. Skal jeg velge nettverkskortet da? Det står at det fjerner muligheten for vanlig 56Kmodem. Hva betyr det?

56K-modem er da modem. Det valget du har på nettverkskort er om du vil ha bluetooth. Vil du ikke ha bluetooth på laptopen, men 56K-modem, så lar du den menyen være.

edit: Nettverkskort ja. Da kan du jo bare slenge med bluetooth. :)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Nei på den linken du viste skal du bare velge der om du vil ha bluetooth.. og den fjerner muligheten for modem... Trådløst (wlan) er den nederste osm kalles trådløst nettverk. og den fjerner ikke mulighet for modem.

Anngående minnet... Kingston er kjent for minne av ytterste kvalitet med livstid garanti.. Greit å velge dette da det ikke koster serlig mye ekstra

Lenke til kommentar

Ta den fra Hitachi. Det står 24/7 i navnet på den som er 100kr dyrere. Vet ikke hva det betyr. Neppe noe kritisk...

Ikke ta den det står 24/7 på. Den går hele tiden på full hastighet, og vil bråke mer. Den er mer beregnet til server og lignende bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...