TH.H Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei! Jeg sitter og lurer på om det finnes andre måter en rettetang får å få glatt hår. Jeg er veldig lei bølgene mine Så jeg trenger hjelp til forslag hvordan jeg kan få det glatt? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rettetang; http://gulesider.dinpris.no/new_product_re...d_881_pid_25309 eller http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
Dario Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vask håret med shampoo og balsam, kam det så slick`t som du får til og la det tørke uten at du rører det. Helst med hårføner. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rettetang er tingen! Stritt hår woohoo Lenke til kommentar
TH.H Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Trur jeg går får rettetang . Men har hørt at det finns en shampo\balsam som gjør håret glatt , noen som vet hvilket merke\type? Og har hårveksten noen samenheng med kostholdet? (vis man spiser ensformig mat f.eks) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rettetang er tingen! Stritt hår woohoo jeg har ekstremt stritt hår. Er ikke så veldig stas alltid.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har samme "problemet" jeg også. Av og til er håret mitt nesten helt stritt og neste dag har jeg nærmest afro. Meget forvirrende. Finnes det noe stasj som får håret til å gro raskere? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg kune godt tenke meg litt mer bølgete hår da det er veldig glatt... Noen som har noe tips der? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bytte hår eller? Er lei av bølgete hår, er et sant helvete å få det til åligge beint Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bytte hår eller? Er lei av bølgete hår, er et sant helvete å få det til åligge beint greit for meg! er også lei av veldig glatt hår Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har det samme problemet, eneste forskjellen er at jeg har kanskje litt mer ekstreme krøller da Men jeg har erfart at du kan rette det ut med en ordentlig stritte-tang, med ordentlig mener jeg da en slik stor greie til 1100 kr og ikke en slik liten til 400. Når jeg bruker de små går det veldig dårlig og jeg får bare bølgete hår. Når jeg fikk hjelp av søsteren min til å stritte det du tok det vel og merke ca 1 time men det ble helt stritt! la et bilde av håret mitt når jeg har børstet det og fjernet alle floker, når jeg ikke har gjort det så er det mye mer kaotisk Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hvor lenge varer det når du stritter det? Endret 10. mars 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor lenge varer det når du stritter det? Til neste gang du får fuktig hår Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 virker som folk med krøller/bølgete hår liker glatt hår og de med glatt hår liker krøller.. rart med det... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 virker som folk med krøller/bølgete hår liker glatt hår og de med glatt hår liker krøller.. rart med det... Ja men il ha lit fal/bølger i det ikke så mye... er bare så lei av å ha helt glatt hår. Lenke til kommentar
TH.H Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. Er vist mange hær som vil ha svar på det samme. Så nå trenger jeg svar på spørsmålet mitt. Takker for svar Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 virker som folk med krøller/bølgete hår liker glatt hår og de med glatt hår liker krøller.. rart med det... Gresset er alltid grønnere på den andre siden... Eg har egentlig stritt hår, men etter eg har fått litt lengde på det så har tuppene begynte å bøye seg litt, er til tider irriterende da det hvis de står ut på en sær måte sær helt på tryne ut... men men.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mitt hår er rimelig stritt når det er kort, men når det begynner å bli litt lengre får jeg fall i det og da går håret i sånn buefassong ut til hver side. Må bruke ganske masse makt for å få det til åholde seg beint. Hvis det blåser ute får jeg skikkelig afro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå