Gå til innhold

Hvordan få glatt hår?

TH.H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur jeg går får rettetang :p .

Men har hørt at det finns en shampo\balsam som gjør håret glatt , noen som vet hvilket merke\type?

Og har hårveksten noen samenheng med kostholdet? (vis man spiser ensformig mat f.eks)

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet, eneste forskjellen er at jeg har kanskje litt mer ekstreme krøller da :p Men jeg har erfart at du kan rette det ut med en ordentlig stritte-tang, med ordentlig mener jeg da en slik stor greie til 1100 kr og ikke en slik liten til 400. Når jeg bruker de små går det veldig dårlig og jeg får bare bølgete hår. Når jeg fikk hjelp av søsteren min til å stritte det du tok det vel og merke ca 1 time men det ble helt stritt!

la et bilde av håret mitt når jeg har børstet det og fjernet alle floker, når jeg ikke har gjort det så er det mye mer kaotisk :cool:

Lenke til kommentar
virker som folk med krøller/bølgete hår liker glatt hår og de med glatt hår liker krøller.. rart med det...

Gresset er alltid grønnere på den andre siden... ;)

Eg har egentlig stritt hår, men etter eg har fått litt lengde på det så har tuppene begynte å bøye seg litt, er til tider irriterende da det hvis de står ut på en sær måte sær helt på tryne ut... men men.... :p

Lenke til kommentar

Mitt hår er rimelig stritt når det er kort, men når det begynner å bli litt lengre får jeg fall i det og da går håret i sånn buefassong ut til hver side. Må bruke ganske masse makt for å få det til åholde seg beint. Hvis det blåser ute får jeg skikkelig afro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...