drengen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har lastet ned demovesrjon av nod32, men finner ike ut hvordan man får det til og starte automatisk når windows starter. er det noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
akh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sikker på at det ikke kjører? Sjekket at det ikke er noe symbol i systrayet eller om en prosess kjører? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Hos meg starter nod32 automatisk. Det gjorde den helt fra jeg installerte nod32 Kan være at det er noen innstillinger man må forandre , men jeg fant ingen. Nod32 Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hva er nod32?? Endret 15. mars 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Nod32 er et Antivirus program så blir annbefalt av veldig mange. Dette er første gang jeg har det, men så langt så har det funket meget bra, og det tar veldig lite ressurser. Og drengen, hvis du ser på bildet jeg har lagt til så viser jeg alt du skal gjøre der: Når du installerer så er det noe du må godta for at det skal starte sammen med windows, noe så hetter AMON tror jeg. Jeg gjorde det heller ikke så jeg måtte og finne ut av dette for at det skulle starte med windows, så det er nok ikke bare deg dette har skjedd med Endret 15. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå