Magnusha Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Vet ikke om jeg har postet riktig, men prøver her... Jeg har et problem med pcen. Når jeg trykker ctrl+alt+delete så står det i task manager at jeg bruker 100% av Cpu kraften min... jeg går å ser på prosesser som kjører og finner ut at det er iosdt.exe som bruker mellom 90-100% av cpu kraften... Hva er denne prosessen? Takker for alle svar Endret 10. mars 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 da har du no fått spy ware. kjør clean sweep program i sikkermodus så vil det nok ordne seg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Manuell ... Removing iosdt.exe: This is a very sneaky infection. In order to find & remove the exe you need to: 1. Open Control Panel > Folder Options 2. Click the View tab. 3. Under Hidden Files & Folders click "Show Hidden Files and Folders" 4. Next uncheck "Hide protected operating system files" 5. Reboot in Safe Mode (in XP press F8 before windows begins loading) 6. Open C:\WINDOWS\system32 7. Delete the Folders & files with iosdt in the name (there should be 1 folder, iosdt, containing all the corrupt files) you may want to do a search for iosdt to make sure everything is removed. 8. Empty the Recycle Bin. 9. Reboot in Normal Mode. Og installer og kjør antispy software som nevnt . Trojaner som spres via MSN messenger o.l Endret 10. mars 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå